۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85254734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی: گروه فلسطینی ما را از خاک سوریه هدف حملات راکتی قرار داد

تهران-ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شب گذشته یک گروه فلسطینی ما را از داخل خاک سوریه هدف حملات راکتی قرار داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از صوت القدس، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حملات راکتی شب گذشته از خاک سوریه به سمت سرزمین‌های اشغالی توسط یک گروه فلسطینی انجام شد.

منابع خبری شب گذشته اعلام کردند که تعدادی خمپاره از خاک سوریه به سمت مناطقی در فلسطین اشغالی شلیک شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تعدادی از خمپاره‌های شلیک شده از سوریه به فضای باز در فلسطین اشغالی اصابت کرده و نیروهای این رژیم در پاسخ به این حمله، مناطقی را در سوریه هدف حملات خمپاره‌ای و توپخانه قرار دادند.

تهاجم تروریستی صهیونیست‌ها در تلافی حملات برق آسای حماس به شهرهای رژیم صهیونیستی در حالی همچنان ادامه دارد که بر اساس آمار اعلام شده توسط منابع فلسطینی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حملات اخیر خودتاکنون بیش از ۱۳ هزار منزل و ۱۰ مرکز درمانی را در نوار غزه ویران کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه صبح چهارشنبه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه تاکنون به ۹۵۰ نفر رسیده است.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیز از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شدند.

در همین حال، آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی «آنروا» در بیانیه ای از اوضاع بد مردم غزه و نبود آب و غذا و آوارگی ۲۵۰ هزار نفر از ساکنان این شهر خبر داد.

در بیانیه «آنروا» که امروز چهارشنبه منتشر شده آمده است که آوارگان در شرایط بدی به علت نبود آب، غذا و دارو به سر می‌برند.

این آژانس بشردوستانه همچنین اعلام کرد که ظرفیت پذیرش ما برای اسکان این افراد نیز به ۹۰ درصد رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha