ادامه ناکامی مردان تکواندو ایران در گرندپری‌ چین

تهران- ایرنا- روز دوم رقابت‌های تکواندو گرندپری‌ چین با حذف سه نماینده تیم مردان ایران همراه شد تا ناکامی شاگردان بیژن مقانلو ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، سومین مرحله مسابقات گرندپری در سال ۲۰۲۳ از سه شنبه هجدهم مهرماه به میزبانی چین در سالن «شانگسی» شهر تائویان آغاز و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

در روز دوم، مسابقات در اوزان ۶۸-، ۸۰- کیلوگرم آقایان و ۶۷- کیلوگرم بانوان پیگیری می‌شود که ایران ۳ نماینده در بخش مردان داشت که همگی حذف شدند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، متین رضایی پس از برتری مقابل نماینده کره‌جنوبی برابر رشیدوف‌ ازبکستانی شکست خورد و حذف شد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری ابتدا حریفی از اتریش را شکست داد و سپس به صالح الشرابتی‌ از اردن و دارنده مدال نقره المپیک توکیو باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

در همین وزن، میرهاشم حسینی ابتدا پارک‌وو قهرمان جهان از کره جنوبی و سپس ریچارد اوردمن‌ نروژی‌ را مغلوب کرد اما در یک‌چهارم‌نهایی‌ مقابل جسوربک‌ جایسانوف ازبکستانی در ۲ راند متوالی شکست را پذیرا شد و او هم حذف شد تا نتایج ضعیف تیم مردان ایران تداوم داشته باشد.

فردا پنجشنبه‌ در روز پایانی مسابقات، ابوالفضل عباسی و سجاد مردانی روی شیاپچانگ می‌روند.

روز گذشته نیز، ناهید کیانی در بانوان به مدال نقره رسید تا فاصله چندانی با کسب سهمیه المپیک نداشته باشد. ابوالفضل زرندی‌ و مهدی حاجی‌موسایی‌ نیز در بخش مردان حذف شدند.

هدایت تیم ملی ایران در گروه آقایان برعهده بیژن مقانلو است و مجید افلاکی به عنوان مربی وی را همراهی می کند. مینو مداح سرمربی تیم ملی بانوان در این رقابت‌هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha