۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85255306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فلسطین باعث عزت جهان اسلام شده است

بیرجند - ایرنا - امام جمعه فردوس گفت: امروز فلسطین به عنوان پیشانی جهان اسلام باعث عزت و افتخار شده و مرحله دیگری از ظهور و فرج برای مسلمین اتفاق افتاده است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمد شاکری روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ حوزویان خراسان جنوبی که در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد افزود: امیدواریم روزی برسد که غده سرطانی رژیم صهیونیستی به کلی از نقشه جهان محو و صلح و صفا در سرزمین فلسطین حاکم شود.

وی با اشاره به ۲ جریان همیشگی حق و باطل در تاریخ گفت: جریان باطل همواره به دنبال این بوده تا جامعه‌ای مملو از ظلمت و تفرقه را به وجود آورد زیرا منافع آن در گرو ظلمت و تاریکی، جنگ و خونریزی است اما جریان حق، نورانی کردن جامعه و به تکامل رساندن انسان را دنبال می‌کند.

امام جمعه فردوس بیان کرد: همچنین در جریان حق، برقراری صلح و صفا، برادری و اخوت و زندگی انسان‌گونه مد نظر است اما جریان باطل از روش‌های تهدید و تفرقه برای رسیدن به منافع خود استفاده می‌کند.

امام جمعه فردوس: فلسطین موجب افتخار جهان اسلام شده است

وی گفت: رژیم صهیونیستی با زور به فلسطین تجاوز کرده و مردم مظلوم فلسطین را از زمین و خانه خود بیرون رانده، مورد آزار و شکنجه قرار داده و می‌خواهد مردم همواره اهل تسلیم باشند.

حجت الاسلام شاکری ادامه داد: خداوند به نیروهای جریان حق، روحیه صبر و استقامت و آزاداندیشی می‌آموزد در حالی که جریان باطل می‌خواهد افراد متکی به غرب باشند.

وی گفت: تجربه تاریخ نشان می‌دهد اگر به صبر و استقامت و داشته‌های خود توجه کنیم قطعا پیروزی را به دست می‌آوریم.

امام جمعه فردوس: فلسطین موجب افتخار جهان اسلام شده است

امام جمعه فردوس افزود: طلاب و روحانیون خراسان جنوبی به تبعیت از اهل بیت و امامین انقلاب، پرچم مبارزه با ظلم و ستم و مستکبرین عالم را تا زمان ظهور به اهتزاز در خواهند آورد.

تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در جوار یادمان شهدای حوزه علمیه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha