پیروزی حماس شکست‌پذیری رژیم صهیونیستی را ثابت کرد

بیرجند - ایرنا - فرماندار بیرجند گفت: پیروزی اخیر حماس نشان داد که رژیم صهیونیستی با همه ادعاهایش، شکست‌پذیر است.

علی فاضلی فرد روز جمعه در حاشیه راهپیمایی حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز مردم فلسطین روی پای خودشان ایستاده‌اند و تصمیم گرفتند مبارزه با اسراییل غاصب را ادامه دهند لذا وظیفه همه مسلمانان است از ملتی که ۸۰ سال زیر ظلم و ستم بوده، حمایت کنند.

وی گفت: مردم با حضور گسترده در این راهپیمایی حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام می‌کنند؛ مردمی که ۸۰ سال زیر انواع سلطه، شکنجه، آزار و اذیت بوده‌اند و حامی نداشتند.

فرماندار بیرجند ادامه داد: در این سال‌ها ایران تنها کشور پرچمدار حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده و این در حالی است که مجامع بین المللی در برابر این همه جنایات رژیم غاصب و کودکش اسراییل سکوت کردند و هیچ صدایی از آنها در محکومیت رژیم صهیونیستی درنیامده است.

وی گفت: پیروزی حماس ثابت کرد رژیمی که ادعا می‌کند تا دندان مسلح است در مقابل جمعیت کم با سلاح‌های اولیه شکست می‌خورد و این پیروزی نشان می‌دهد که وعده‌های الهی تحقق پذیر است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، اسراییل نابود شدنی است.

فاضلی فرد افزود: مردم مسلمان ایران امروز به صحنه آمدند تا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین که زیر انواع سلطه و ستم قرار دارند اعلام کنند و به آنها بگویند به راه خود ادامه دهید.

امروز بعد از نماز جمعه بیرجند راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی همزمان با سراسر کشور و استان از مصلی المهدی (عج) تا میدان نماز برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha