مدیرکل ورزش و جوانان یزد: تکمیل طرح‌های ورزشی تاکید دولت سیزدهم است

یزد- ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام از تاکیدات دولت سیزدهم است گفت: طرح ها باید اولویت بندی و به اتمام برسند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی موسسه کوثر یزد "زهیر حاجی حسینی" در نشست هم اندیشی روسای هیات های ورزشی استان و شهرستان یزد افزود: در استان هم تلاش بر این است که طرح های ورزشی نیمه تمام استان براساس اولویت به اتمام برسند.

وی توجه به ورزش بانوان را مهم تلقی و اظهار کرد: حضور بانوان کشور در مسابقات جهانی و آسیایی نمود حضور فعال بانوان کشور در عرصه های ورزشی است.

حاجی حسینی از حضور ۹ ورزشکار یزدی در قالب تیم های ملی کشور در مسابقات هانگژو خبر داد و گفت: این نشان از توجه به ورزش پایه استان و تلاش هیات های ورزشی است.

"حسین غلامی" قائم مقام موسسه کوثر یزد هم ایجاد فضای شاد و مفرح ویژه خانواده ها و همشهریان را یکی از اهداف موسسه دانست و گفت: مسیر تندرستی ،فضای ورزشی ویژه برگزاری مسابقات اتومبیل رانی ، بسترهای مناسب پیاده روی همگانی و غیره از پتانسیل های این شهرک است که میتواند با برنامه ریزی مشترک مورد استفاده هیات های ورزشی و عموم مردم قرار گیرد.

در ادامه روسای های هیات های ورزشی استان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود نسبت به هئیت ورزشی پرداختند .

روابط عمومی کاریزبوم بعنوان یکی از حامیان اصلی برگزاری رویدادهای ورزشی در استان یزد شناخته می شود که با برگزاری میزبانی مسابقات استانی و ملی نقش مهمی در توسعه ورزش همگانی استان دارد.

حدود هشت هزار میلیارد ریال بودجه برای تکمیل ۶۸ پروژه نیمه تمام ورزشی استان یزد نیاز است.

استان یزد دارای ۴۷ هیات ورزشی استانی و ۴۰۰ هیات شهرستانی با بیش از ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و دارای بیمه ورزشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha