۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85255484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حزب الله: اساس سیاست آمریکا، حمایت مطلق از کشتار و تجاوز صهیونیست‌ها است
حزب الله لبنان

تهران-ایرنا- حزب الله لبنان اعلام کرد که هدف از ارسال ناو هواپیمابر آمریکا، افزایش روحیه صهیونیست های شکست خورده و نشان دهنده ضعف ماشین جنگی آنها با وجود جنایات و کشتارشان است و اقدامات جنایتکارانه این رژیم که به کمک مداوم خارجی جهت ادامه حیات نیازمند است هرگز باعث ارعاب ملت های مسلمان و گروههای مقاومت نخواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از المنار، حزب الله لبنان هدف از ارسال ناو هواپیمابر به منطقه برای افزایش روحیه دشمن صهیونیستی و نیروهای شکست خورده شان را نشان دهنده ضعف ماشین جنگی صهیونیست ها با وجود جنایات و کشتار ارتکابی توسط آنها و در نتیجه نیاز این رژیم به کمک مداوم خارجی جهت ادامه حیات آن به صورت موقت دانست و تأکید کرد این اقدام هرگز باعث ارعاب ملت های مسلمان و گروههای مقاومت نخواهد شد و آنها برای رویارویی تا زمان تحقق پیروزی نهایی و آزادی کامل فلسطین آماده هستند.

۵ روز از حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی با پرتاپ حدود ۵ هزار راکت می‌گذرد. طبق آمارهای اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار اسرائیلی کشته و ۱۰۵۵ فلسطینی شهید و هزاران نفر مجروح شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز چهارشنبه اعلام کرد که ۵ هزار و ۱۸۴ نفر از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شدند.

از سوی دیگر به دنبال انتشار اخباری مبنی بر تبادل آتش بین جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی، مقاومت اسلامی لبنان امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: در پاسخی قاطع به تجاوزگری روز دوشنبه صهیونیستها، مبارزان ما صبح امروز موضع نظامی "الجرداح" رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

این بیانیه افزود: هدف قرار دادن این موضع نظامی با یک موشک هدایت شونده انجام و باعث زخمی شدن قطعی شمار زیادی از نیروهای اشغالگر صهیونیست شد.

بر اساس این بیانیه، مقاومت اسلامی بار دیگر تاکید می کند که در پاسخ به حملات «اسرائیل» که کشور ما و امنیت مردم ما را هدف قرار می دهد، قاطع خواهد بود، به ویژه زمانی که این حملات منجر به شهادت شهدا شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha