۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۹
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85255494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جنبش مجاهدین فلسطین: رژیم صهیونیستی قادر به تحمیل معادله جدید به مقاومت نیست

تهران- ایرنا- عضو ارشد جنبش مجاهدین فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی با قتل عام غیرنظامیان و بمباران منازل، نمی تواند معادله جدیدی را به مقاومت فلسطین تحمیل کند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جنبش مجاهدین فلسطین، «نائل ابوعوده» مسوول بخش غزه در جنبش مجاهدین فلسطین روز چهارشنبه افزود: گروه های مقاومت که در عملیات «طوفان الاقصی» وارد سرزمنی های اشغالی شدند و اسطوره شکست ناپذیری ارتش اشغالگران را در هم شکستند، بر اراده راستین خود در آزادسازی سرزمین و بازپسگیری حقوق ملت فلسطین تاکید دارند.

وی گفت: تاریخ به عقب بازنخواهد گشت و با تلاش ها و توطئه های اشغالگران برای نابود کردن قدس و مسجدالاقصی مقابله می کنیم.

ابوعوده ارزیابی ها و محاسبات رژیم صهیونیستی را اشتباه دانست و تصریح کرد: افزایش بحران انسانی در غزه نمی تواند ما را از اهداف خود بازدارد، ما برگ های زیادی داریم که می توانیم از طریق آن، ضربه های دردناکی را به جامعه شهرک نشین های اشغالگر وارد کنیم.

وی تصریح کرد: نبرد طوفان الاقصی، نبرد همه ملت فلسطین است و ساکنان کرانه باختری باید با تمام امکانات وارد این نبرد شوند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

پنج روز از آغاز حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی با پرتاب حدود ۵ هزار راکت می‌گذرد. طبق آمارهای اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار اسرائیلی و افزون بر ۹۰۰ فلسطینی کشته و هزاران نفر مجروح شده‌اند.

صهیونیست‌ها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته نظامی، خود را دارنده یکی از ارتش‌های قوی دنیا معرفی می‌کنند، اما غافلگیری ارتش و به‌ویژه سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که نتوانسته بودند، چنین حمله بزرگی را پیش‌بینی کنند، همه این تصورات را برهم زد؛ حالا اسرائیل با عنوان انتقام و جبران این شکست، حملات هوایی وحشیانه‌ای را علیه ساکنان غزه به راه انداخته و تانک‌ها و نیروهای زرهی خود را پشت مرزهای غزه مستقر کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز چهارشنبه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه تاکنون به یک هزار و ۵۵ نفر رسیده است.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد:۵ هزار و ۱۸۴ نفر نیز از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha