عضو هیات مدیره پرسپولیس: قرار بود گل‌محمدی در جلسه شرکت کند/ به همه پول دادیم

تهران- ایرنا- عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قرار بود یحیی‌گل محمدی در نشست امروز شرکت کند اما اعلام کرد مسافرت است و به همین علت نتوانست در نشست مدیران ارشد باشگاه شرکت کند.

به گزارش ایرنا، محمد دلبری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه مدیران ارشد قرمزپوشان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:قرار بود یحیی‌گل محمدی در نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شرکت کند اما او اعلام کرد مسافرت است و به همین علت نتوانست در نشست مدیران ارشد باشگاه شرکت کند.

وی افزود: در جریان اخطار دادن یحیی‌گل محمدی نبودم، من با توجه به اینکه عضو موظف هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هستم فقط در جلسات شرکت می‌کنم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینکه در فصل جاری چقدر به یحیی‌گل محمدی تعلق گرفت یا نه از آن بی خبر هستم اما به طور حتم او دریافتی داشته است، پیش از بازی پرسپولیس و النصر عربستان درصدی از پیش قراردادها پرداخت شد.

دلبری تصریح کرد: درباره آپشن‌های فصل گذشته مسائلی وجود دارد. سازمان بازرسی باید به این مساله رسیدگی داشته باشد. در قراردادهای بازیکنان و مربیان پرسپولیس ابهاماتی وجود دارد که باید برطرف شود.بعد از اینکه دستگاه‌های نظارتی تایید کردند این ماجرا حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس خانه یحیی گل محمدی است و او مشکلی برای ادامه حضور در پرسپولیس ندارد و به طور حتم این چالش برطرف خواهد شد.

وی گفت: باشگاه پرسپولیس بابت کسر یک امتیاز از باشگاه پرسپولیس فرجام خواهی کرد. در نشست هیئت مدیره در این باره مستنداتی ارائه شد و علاوه بر اینکه از تیم‌های دیگر شکایت می‌کنیم به رای اعتراض خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha