۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۵۳
کد خبرنگار: 5418
کد خبر: 85255697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پوتین: توصیه به فلسطینیان برای سفر به مصر راهی برای برقراری صلح نیست

تهران-ایرنا - ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که توصیه به فلسطینی‌ها برای رفتن به مصر راهی برای دستیابی به صلح نیست، زیرا آن‌ها در سرزمینی زندگی می‌کنند که از نظر تاریخی متعلق به خودشان است.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از خبرگزاری "تاس" وی ادامه داد: سرزمینی که فلسطینی‌ها در آن زندگی می‌کنند از نظر تاریخی متعلق به آن‌هاست. علاوه بر این، قرار بود یک کشور مستقل فلسطینی ایجاد شود. به نظر من، توصیه برای انتقال فلسطینی‌ها به مصر نمی‌تواند صلح ایجاد کند.
پیشتر ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از فلسطینیان خواسته بود که نوار غزه را به مقصد مصر ترک کنند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه سه شنبه در دیدار با محمد السودانی نخست وزیر عراق که در سفری رسمی به مسکو رفته است، از تشدید درگیری‌های اخیر میان اسرائیل و فلسطین ابراز تاسف کرد و گفت: اجرای مصوبات شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد ایجاد کشور مستقل فلسطین ضروری است.
به گزارش ایرنا, عملیات گسترده مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین‌های اشغالی روز چهارشنبه وارد چهارمین روز خود شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی که در این عملیات غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن اقدام کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha