سه عضو یک خانواده در سانحه جاده ای اسدآباد جان باختند

همدان- ایرنا- جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو در جاده اسدآباد به همدان سه نفر فوت و یک نفر مجروح شدند.

سرهنگ ارسلان سرمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۹ صبح امروز یک دستگاه سواری پژو با یک سرنشین از سمت تهران به کرمانشاه در حال تردد بود که در ابتدای حوزه استحفاظی استان همدان و نزدیکی پل شکسته بر اثر خواب آلودگی راننده از مسیر اصلی منحرف شد.

وی اضافه کرد: سواری پژو از قسمت خاکی وسط ۲ لاین مسیر رفت و برگشت این جاده عبور کرده و در مقابل خودروهای عبوری که از کرمانشاه به سمت همدان در حال تردد بودند قرار می گیرد.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: این وسیله نقلیه با سواری پراید حامل زوج ۵۰ و ۶۰ ساله و مادر ۸۰ ساله برخورد کرده که هر سه سرنشین پراید جان باختند و راننده پژو مصدوم و راهی مرکز درمانی شد.

سرهنگ سرمدی گفت: بدنه خودروی پراید استحکام لازم را ندارد و به همین دلیل سه سرنشین این وسیله نقلیه در این سانحه جان باختند.

وی بیان کرد: رانندگانی که از کرمانشاه به تهران یا بالعکس تردد می کنند پس از پیمودن مسافتی با رسیدن به همدان دچار خستگی و خواب آلودگی شده اما همچنان اصرار به ادامه مسیر دارند.

وی تاکید کرد: پس از هر ۲ ساعت رانندگی باید یک ربع استراحت کرد یعنی با پارک وسیله نقلیه در مکانی امن و خروج از خودرو، اقدام به انجام ورزش های کششی کنند.

به گزارش ایرنا، اواسط تیرماه امسال بر اثر برخورد خودروی اسکانیا و پرایددر جاده کبودرآهنگ به سمت روستای خان آباد و مرگ هفت سرنشین سواری پراید، شرکت سایپا به علت مستحکم نبودن بدنه این خودرو ۵۰ درصد مقصر شناخته شد.

۴۸ درصد از سوانح رانندگی استان همدان در سالجاری به علت بی توجهی به جلو بوده است.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه اصلی، فرعی، روستایی، بزرگراه و آزادراه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha