معاون وزیر تعاون: اولویت مسوولان کشور ، ارائه خدمت صادقانه  به مردم است

شیراز - ایرنا -معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اولویت مسوولان کشور ، ارائه خدمت صادقانه به مردم است گفت: ارائه خدمت صادقانه مسوولان برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی هموطنان بسیار موثر است و جامعه را در مسیر کمال قرار می دهد.

به گزارش ایرنا،محمدرضا حسینی روز پنجشنبه در آیین میز خدمت و ارتباطات مردمی دستگاه های شورای هماهنگی فارس که با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد افزود:آماده پاسخگویی به مطالبات و مراجعات مردمی هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دومین سفر رییس جمهور به استان فارس و اهمیت پیگیری مطالبات مردم تاکید کرد: صندلی مسئولیت ها دائمی نیست و امانتی از جانب شهدا و کسانی است که برای پیروزی و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده اند.

حسینی ابراز کرد: صندلی های مسوولیت امانت مردم است اما ارائه خدمت صادقانه نام مسوولان را ماندگار می کند

وی به نقش کیفیت حضور مسئولان در سفر هیات دولت در پیگیری مشکلات اشاره کرد و گفت: اگر مسوولان با نیت حل مشکلات مردم به این استان آمده باشند، این امردر رفتار متفاوت آنان متجلی می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی و اینکه مردم ما بهتر از مردمان عهد رسول الله در مدینه و مردمان کوفه در عهد امیرالمومنین (ع) هستند، افزود: رهنمودهای دینی در فرمایشات پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) در توصیف خدمت به مردم باید سرلوحه نیت و اقدامات مدیران باشد.

حسینی با تاکید بر اهمیت حل مشکلات مردم، یادآور شد که اگر به واسطه نیت حل مشکلات و اجابت مطالبات، رفتار مسوولان تغییر کند و آرامش برای مردم حاصل شود به طور قطعی به وظیفه خود عمل کرده ایم.

وی بر ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد و با اشاره به ضرورت کیفیت بخشی سفر دوم هیات دولت به فارس در مقایسه با سفر اول، گفت: بر این باور هستم که در این سفر با ارتباط بیشتری که با مردم خواهیم داشت حال آنان را بهتر درک خواهیم کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha