وزیر دفاع: بهره‌گیری از فناوری‌ بومی مهمترین ویژگی‌ آزادراه شیراز-اصفهان است

شیراز - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه برای توسعه و تعمیق دانش و تحقیقات و تولید فناورانه باید حضور فعالانه داشته باشیم، گفت: بهره‌گیری از فناوری‌ها، دانش روز و بومی از مهمترین ویژگی‌های پروژه آزد راه شیراز - اصفهان است.

امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح آزادراه شیراز اصفهان اظهار کرد: این پروژه که با قابلیت بی‌شمار نیروهای مسلح و با همیاری و درایت دولت خدمتگزار اجرا شد، از چندین جهت برای کشور حائز اهمیت است و به معنی واقعی کلمه، راهبردی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: تسریع در جابجایی مسافر، کالا و خدمات و کاربران جاده، صرفه‌جویی در انرژی، کاهش ١٣٠ کیلومتری مسیر و کاهش مدت زمان سفر، صرفه جویی ١٣۶ میلیون لیتری بنزین، صرفه‌جویی ۴٠ هزار میلیارد ریالی، بهره‌گیری از فناوری‌ها و دانش روز از مهمترین ویژگی‌های این پروژه است.

این پروژه که با قابلیت بی‌شمار نیروهای مسلح و با همیاری و درایت دولت خدمتگزار اجرا شد، از چندین جهت برای کشور حائز اهمیت است و به معنی واقعی کلمه، راهبردی استوی ادامه داد: امیدواریم این آزادراه برای استان‌های فارس و اصفهان و مراکز جنوبی منشاء امنیت و برکت باشد و موجب اشتغال جوانان پر استعداد این خطه شود.

آشتیانی اضافه کرد: عمده تلاش‌های اجرای این پروژه در دوران دولت مردمی سیزدهم و با همت بالای مسئولان انجام شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: برای توسعه و تعمیق دانش و تحقیقات و تولید فناورانه باید حضور فعالانه داشته باشیم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha