امام جمعه سمنان: کار جهادی باید منجر به عملکرد شود

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: نیروی متخصص و نیروی انسانی در مجموعه کاری خود باید دارای کارکرد باشد و کار جهادی به معنای این است که کاری انجام دهیم که دشمن متحیر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز پنجشنبه در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی در دفتر امام جمعه این شهر با اشاره به ضعف وجود نیروی کار متخصص، گفت: پرورش نیروی کار متخصص و دارای کارکرد مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: «جمعیت» یک موضوع راهبردی و سمنان دومین استان کشور دچار پدیده پیری جمعیت است که باید بخش‌های مختلف برای تحقق جوانی جمعیت همراهی و تلاش کنند.

وی یادآور شد: ایران در عرصه جهانی جزو کشورهای دارای پایین‌ترین نرخ جمعیتی و استان سمنان جزو مناطق دارای بدترین شیب جمعیتی در جهان است.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی جایگاه جهادی دارد، اما جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده و باید در این زمینه بیش از پیش تلاش شود.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی تاکید کرد: کارهای تحقیقاتی باید منجر به اقدام عملیاتی و ثمره برای کشور شود و انتظار می‌رود این رویکرد در انجام تحقیقات مورد توجه باشد.

وی اظهار کرد: تحقیقات خوبی در ایران انجام می‌شود که کشورهای دیگر از نتایج تحقیقات متخصصان ایرانی استفاده می کنند و در نهایت به یک محصول می‌رسند، انتظار می‌رود نتیجه تحقیقات در داخل کشور نیز عملیاتی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی در غزه جلوه‌ای از پیروزی را به منصه ظهور گذاشت که برگرفته از فرهنگ اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن مسلمی نائینی رییس جهاد دانشگاهی در این دیدار سه کتاب از دستاوردهای جهاد دانشگاهی و تصویری از یک شهید والامقام به نماینده ولی فقیه در استان سمنان تقدیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha