رئیس هیات تنیس روی میز استان اردبیل انتخاب شد

اردبیل - ایرنا - امیراحمد عرب‌زاده با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس جدید هیات تنیس روی میز استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش ایرنا ، مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان اردبیل روز پنجشنبه با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون، بهنام حبیب‌زاده مومن نایب رئیس فدراسیون، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه ۶ هزار نفری پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی امیراحمد عرب‌زاده و داور صفرزاده نامزد شده بودند که داور صفرزاده قبل از برگزاری انتخابات انصراف داد.

پس از از رای‌گیری امیراحمد عرب زاده با کسب ۲۰ رای از مجموع ۲۱ رای ماخوذه به‌مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات تنیس روی میز استان اردبیل انتخاب شد.

رئیس جدید هیات تنیس روی میز استان اردبیل گفت: بسط و گسترش تنیس روی میز، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات منطقه‌ای و کشوری، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های این هیات است.

امیراحمد عرب‌زاده همچنین مهیا کردن زیرساخت‌ها، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان ، برگزاری منظم مسابقات در رده‌های سنی مختلف ، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات پیشکسوتان تنیس روی میز و ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

او ادامه داد: برای استعدادیابی و استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان ملی، ایجاد فضای مناسب در شهرها به تنیس روی میز، اجرای کامل تقویم ورزشی مصوب، استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان و برگزاری مسابقات لیگ استان در تمامی رده های سنی و توسعه و تامین زیر ساخت‌ها تلاش خواهد شد.

در این مجمع انتخاباتی آمنه باقرزاده به عنوان نایب رئیس بانوان ، رضا سلیمانجاه به عنوان خزانه‌دار و شهرام مهری‌فر، اکبر مرادی و بتول ابراهیمی به عنوان اعضای هیات رئیسه هیات تنیس روی میز استان اردبیل معرفی و موفق به کسب رای اعضای مجمع شدند.

در پایان مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان اردبیل از فرزاد چراغی عضو تیم ملی ناشنوایان ، یسنا مهری‌فر و سما شهبازی عضو تیم ملی جوانان کشورمان تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha