امام جمعه کرمانشاه: تقوا و علم سرمایه دنیا و آخرت طلاب است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از بصیرت به عنوان نقطه طلایی زندگی جوانان یاد کرد و گفت: دو موهبت تقوا و علم بالاترین سرمایه دنیا و آخرت طلاب است.

به گزارش ایرنا، آیت الله مصطفی علما شامگاه پنجشنبه در آیین جشن میلاد پیامبر نور و رحمت (ص) و مراسم فارغ التحصیلی طلاب دارالعلوم امام شافعی(رح) شهرستان روانسر که با حضور اساتید حوزه های علمیه استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: پیامبر رحمت(ص) مرکز اسلام است و ما باید نسبت به مطالعه زندگی رسول اکرم (ص) اهتمام داشته و ابعاد ارزشمند زندگی آن حضرت را برای نسل جوان بازگو کنیم.

وی افزود: همه ما سر سفره اسلام هستیم لذا باید با همه وجود نسبت به معرفی دین مبین اسلام اهتمام وافر داشته باشیم.

آیت الله علما ضمن اشاره به حملات دد منشانه صهیونیست ها به مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: تمام دشمنی صهیونیست ها با مردم مظلوم غزه به خاطر زیر بار زور نرفتن آنان است، زیرا اسلام همواره به مسلمین روشنگری و عزت می دهد.

این استاد برجسته حوزه های علمیه تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی با قساوت تمام مردم مظلوم غزه را به خاک و خون می کشد، زیرا نمی خواهد اسلام قد علم کند، اما آن رژیم جعلی و حامیان مستکبرش بدانند، اسلام عزیز باور قلبی و اعتقادی مردم جهان خواهد شد.

آیت الله علما با مهم خواندن جهاد تبیین مقام معظم رهبری یاد آور شد: جهاد تبیین یعنی قدرت و اقتدار اسلام را به رخ کشیدن است، یعنی دستاوردهای بی نظیر نظام را مطرح کردن است و استکبار از همین موضوع می ترسد، لذا به انحا مختلف سعی در دشمنی و شیطنت می کند.

شهرستان روانسر با حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۶۳ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha