۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۰
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85256631
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ مصوبه به منظور توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه به تصویب رسید

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان در حاشیه سفر خود به ورزنه از تصویب۶۰ مصوبه به منظور توسعه و آبادانی این شهرستان  خبرداد.

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی شامگاه پنجشنبه در پایان نشست شورای اداری استان و شهرستان ورزنه، گفت: در امتداد سفرهای شهرستانی که شورای اداری استان برنامه‌ریزی می‌کند به اتفاق مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۶ صبح امروز بیستم مهرماه در شهرستان ورزنه حضور یافتیم.

وی ادامه داد: با بازدیدهای مختلفی که از طرحهای شهرستان انجام شد از نزدیک کار و فعالیت مجاهدانه‌ای که در شهرستان انجام می‌شود را مورد رصد قرار دادیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: طرحهای مختلف در حوزه‌های مسکن، بهداشت و درمان، ورزشی، آموزشی و غیره در شهرستان ورزنه در حال انجام است تا شاهد توسعه این شهرستان در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی متذکر شد: روز گذشته نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با حضور در شهرستان ورزنه با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ورزنه دیدار و گفتگو کرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: از هفته‌های گذشته نیز در استانداری جلساتی برای آماده سازی مصوباتی که در این سفر مورد نیاز بود، برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این سفر توفیق داشتیم با بیش از ۷۰ نفر از مردم شهرستان ورزنه دیدار و گفتگو کنیم، همچنین با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با نخبگان و مؤثرین شهرستان نیز دیدار و گفتگویی چند ساعته داشتیم.

استاندار اصفهان گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و شهرستان برگزار شد، مصوبات مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: نهایتاً در این سفر ۶۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف به منظور توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه اتخاذ شد.

مرتضوی ادامه داد: انتظار می‌رود حسب زمانبندی مشخصی که در شورای اداری استان شده است مصوبات در زمان معقول و تعیین شده اجرایی شود تا در سفر آینده به شهرستان ورزنه گزارش کاری از اقدامات انجام شده به مردم خوب شهرستان ورزنه ارائه کنیم.

به گزارش ایرنا؛سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در پی سفرهای استانی خود، امروز به همراه معاونین و مدیران استان اصفهان به شهرستان ورزنه سفر کرده بود.

شهر ورزنه در یکصد کیلومتری شرق استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha