۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85256994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه زنجان: قدس خاکریز اول مقاومت است

۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبر: 85256994
امام جمعه زنجان: قدس خاکریز اول مقاومت است

زنجان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: قدس خاکریز اول مقاومت و مساله فلسطین مهمترین موضوع جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان، افزود: مساله فلسطین از ابتدای شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی اهمیت داشته و همچنان هم اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم هرچه زودتر شاهد متلاشی شدن رژیم سفاک، آدم کش و کودک کش اسرائیل باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی استاندارد، گفت: حتما باید به استاندارد بودن کالاها توجه داشته باشیم و اگر کارخانه‌ای ساخته می‌شود، باید از همان روز اول به آن نظارت شود که جنس با کیفیت تولید کند.

امام جمعه زنجان با اشاره به شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی به دست منافقین در سال ۶۱، افزود: این شهید در ۹۰ سالگی به جبهه می‌رود و موجب روحیه دهی به رزمندگان می‌شود.

خاتمی همچنین ضمن گرامیداشت روز جهانی نابینایان، بیان کرد: باید با افرادی که از نعمت بینایی محروم هستند؛ رفتار مناسبی داشته باشیم و حقوق آنها را رعایت کنیم.

وی به هفته اولیا و مربیان نیز اشاره کرد و گفت: مدرسه بستر اصلی تربیت اسلامی و پرورش آینده‌سازان جامعه است و باید به امور مدارس توجه ویژه داشته باشیم.

امام جمعه زنجان گفت: برای تربیت نیروهای انسانی که سرمایه آینده جامعه هستند، لازم است به مسائل تربیتی توجه شود که همدلی و همفکری اولیا با مدرسه در این مساله بسیار مهم است.

خاتمی ادامه داد: هر یک از دو کانون خانه و مدرسه، به تنهایی امکان عمل موفقیت‌آمیز نخواهد داشت و باید به عنوان یک مرکز و یک نهاد تعلیمی و تربیتی تلقی شوند و مجموعه سیاست و برنامه‌هایی که آموزش و پرورش طراحی و به اجرا درمی‌آورد، در این دو کانون بر اساس یک سیاست، یک بینش و یک هدف دنبال شود.

وی به زلزله افغانستان و دردآور بودن آن اشاره کرد و گفت: ۲۰ سال آمریکای جنایتکار در این کشور انسان‌کشی کرده و زیرساخت‌های آن را از بین برده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: مردم این کشور در اوج فقر به سر می‌برند و برای بهبود این وضعیت نیاز به کمک دارند و مخصوصا به لحاظ دارویی باید به آنها کمک کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha