۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 2862
کد خبر: 85256996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب قم: محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی وظیفه دینی است

قم- ایرنا - امام جمعه قم با بیان اینکه امروز جهان اسلام و همه کشورهای دیگر در معرض امتحان بزرگی قرار گرفته‌اند گفت: حمایت از مظلوم و محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل یک وظیفه دینی و انسانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نمار جمعه قم در مصلای قدس این شهر همچنین اظهار داشت: این وحشی‌گری‌هایی که صهیونیست‌های خون آشام در به خاک و خون کشیدن زنان و مردان و کودکان فلسطینی انجام می‌دهند، و خانه‌های فلسطینیان را با خاک یکسان می‌کنند، همچنین مثل یزیدیان آب را به روی مردم می‌بندند و آنان را از غذا و دارو محروم می‌کنند، این ظلم مدت‌ها است در مورد ساکنان اصلی سرزمین‌های اِشغالی اعمال می‌شود.

امام جمعه قم افزود: این متجاوزان اوج سبوعیت و درنده خویی خود را به نمایش گذاشتند و آمریکا و به‌ویژه انگلیس خبیث و سایر کشورهای اروپایی نیز نظاره‌گر و حامی این تجاوز اشغال گران هستند.

وی ادامه داد: امروز جهان اسلام و همه کشورهای دیگر در معرض امتحان بزرگی قرار گرفته‌اند، حمایت از مظلوم و محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل یک وظیفه دینی و انسانی است.

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: در این چند روز اخیر پیروزی غرورآفرین حماس و جبهه مقاومت بر رژیم غاصب اسرائیل موجی از شور و سرور و غیرت را در بین مسلمانان و آزادگان جهان ایجاد کرده، هیبت پوشالی رژیم منحوس صهیونیستی را شکست و اقتدار جبهه مقاومت را به رخ مستکبران کشید.

خطیب قم گفت: پانزدهم مهرماه ۱۴۰۲ در تاریخ مقاومت ماندگار شد، اسرائیل سال‌ها است که طعم چنین تحقیری را نچشیده بود.

تولیت حضرت معصومه اظهار کرد: عملیات جبهه مقاومت اگر امروز هم به پایان برسد یک شکاف اساسی بر دیوار اقتدار صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: حامیان رژیم غاصب نیز بدانند که نمی‌توانند هیچ کاری برای نجات متجاوزان رژیم غاصب انجام دهند.

وی بیان داشت: امروز اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته و همه بدانند که به فضل الهی و استقامت مردم فلسطین تا چند سال آینده کشوری جعلی به نام اسرائیل در جغرافیای جهان وجود نخواهد داشت.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان بیان کرد: امروز راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم ما بعد از نمازجمعه به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت بر رژیم غاصب اسرائیل و در حمایت از مظلومان فلسطین مشت محکم دیگری بر دهان متجاوزان صهیونیست است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha