۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85257022
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فریاد سنندجی‌ها بر سر رژیم صهیونیستی‌+فیلم

۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبر: 85257022
فریاد سنندجی‌ها بر سر رژیم صهیونیستی‌+فیلم

سنندج- ایرنا- نمازگزاران سنندجی بعد از برگزاری نماز جمعه و همگام با سراسر کشور، در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به راهپیمایی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اقشار مختلف مردم سنندج بعد از شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب این شهر راهپیمایی و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

پیر و جوان، کارمند و بازاری همه به خیابان آمدند تا انزجاز خود از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و زنان و کودکان فلسطینی را اعلام کنند.

راهپیمایان با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "یا ایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا"، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"، رزمنده فلسطینی پیروزیت مبارک، در این نبرد سنگین پیروزیت مبارک" و هیهات من‌الذله"، انزجار خود از جنایات رژیم و رژیم صهونیستی به نمایش گذاشتند.


شکرگزار عملیات طوفان الاقصی هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جمع راهپیمایان اظهار کرد: امروز در این اجتماع، شکرگزار ۲ نعمت هستیم که اولین آن، شکرگزاری مربوط به عملیات دشمن‌شکن و صهیونیست شکن طوفان الاقصی است و رژیم صهیونیستی با زبونی و خواری تمام آن را احساس کرد.

مهدی رمضانی با بیان اینکه جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی و گردان های حماس ضرب شست محکمی به ارتش پوشالی صهیونیست وارد کردند، افزود: این شکست در حالی بود که ارتش این رژیم از سال ۱۹۴۸ و اشغال فلسطین سعی داشت با کمک رسانه‌ها، خود را قدرتمندترین ارتش دنیا معرفی کند.

وی یادآور شد: امروز ملت فلسطین با انفلاب سنگ و موشک‌های قدرتمند رزمندگان، گنبد آهنین را در هم شکست و امنیت شهرک های غصبی زیر پای رزمندگان سست شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: رزیم صهیونیستی هیچگاه به قبل از ۱۵ مهر برنمی گردد و عملیات مدبرانه طوفان الاقصی، عنایت الهی و مایه مباهات است.

رمضانی ادامه داد: شکرانه دوم به واسطه فتح نزدیکی است که به زودی حاصل می‌شود و طبق فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب، رژیم صهیونیستی باید از بین برود.

در پایان این راهپیمایی، قطعنامه پایانی قرائت و با شعارهای "الله اکبر خامنه ای رهبر" راهپیمایان همراه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha