دانشجویان دانشگاه کردستان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

سنندج- ایرنا- دانشجویان‌ دانشگاه کردستان، جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار ددمنشانه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، دانشگاهیان دانشگاه کردستان روز پنجشنبه با تجمع در محوطه دانشگاه، جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم فلسطین را محکوم و بر لزوم حمایت جامعه جهانی از مردم غزه تاکید کردند.

رییس دانشگاه کردستان در این تجمع ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران به ویژه کودکان و زنان بی‌پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، اظهار کرد: این جنایت یک جنایت غیرانسانی و عامدانه بوده و رژیم اشغالگر اسرائیل هیچگونه بویی از انسانیت نبرده‌ است.

حامد قادرزاده افزود: جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس بیش از ۷۰ سال است که گریبانگیر مردم مظلوم فلسطین شده و این اقدام شنیع نیز بی‌شک به عنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی بیان کرد: دانشگاه کردستان همصدا با سایر عدالت‌خواهان در سراسر دنیا، خواستار اقدام فوری کشورهای اسلامی و همچنین اقدام عاجل مجامع بین‌المللی برای جلوگیری از نسل‌کشی فلسطینیان و پایان جنایات وحشیانه در غزه است.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

اشغالگران صهیونیست شامگاه سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یکهزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha