رئیس شورای اطلاع رسانی دولت: سفر استانی فارس جزو سفرهای مهم رئیس جمهور است

شیراز - ایرنا - رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: سفر استانی آیت الله رئیسی و اعضای هیات دولت به استان پهناور فارس به مرکزیت شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) جزو سفرهای مهم رئیس جمهور به یکی از استان های تاثیرگذار کشور به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، سپهر خلجی عصر امروز (جمعه) به همراه احسان صالحی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در حاشیه بازدید از ستاد خبری دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت و تحریریه پوشش اخبار وزرا در ایرنا مرکز شیراز، ضمن قدردانی از فعالیت خوب رسانه‌ها و روابط عمومی ها در انعکاس اخبار این سفر افزود: شروع این سفر با افتتاح آزادراه شاهچراغ (ع) و مسیر ارتباطی بین استان های فارس و اصفهان و در ادامه از فارس به سمت بوشهر بود.

" ستاد اطلاع رسانی دومین سفر رئیس جمهور و هیات دولت و استقرار تحریریه سفر وزرا کاری مشترک از روابط عمومی استانداری فارس و ایرنا مرکز شیراز می باشد که با هدف پوشش حداکثری اخبار و تولید محتوای اثر گذار این سفر با ابتکار نهاد ریاست جمهوری تدارک دیده شده است و فعالیت این ستاد نیز قرار است که پس از سفر پیگیر مصوبات بوده و تا محقق شدن آن ادامه داشته باشد."

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: در ادامه نیز طرح ها و پروژه‌های بزرگ و مهمی در این سفر در حوزه مسکن، آبرسانی، بهداشت از جمله افتتاح چند بیمارستان در مناطق محروم به بهره برداری رسید.

خلجی اظهار کرد: علاوه بر این، اعضای هیات دولت نیز با حضور در شهرستان‌های استان ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور و شرکت در اجتماعات مردمی، کوشیدند بخشی از خدمات دولت و پروژه هایی که دولت برای حل مسائل مردم در بخش های مختلف استان فارس به ویژه مناطق محروم در نظر گرفته بودند را افتتاح کنند که اخبار آنرا همکاران تلاشگر ما در رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان فارس به سمع و نظر مردم رسانده‌اند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : سفر استانی فارس جزو سفرهای مهم رئیس جمهور است

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: رئیس جمهور در ادامه چند برنامه دیگر از جمله دیدار با فعالان فرهنگی استان، شورای برنامه‌ریزی و دیدار با فعالان فارس برای مرور مصوبات استان و در انتها حضور در نشست خبری خواهند داشت.

خلجی افزود: به لحاظ حجم خبر و این هم افزایی اتفاق خوبی شکل گرفته و این روند باید بعد از سفر نیز بمنظور پیگیری مصوبات و مطالبات مردمی تداوم یابد.

وی ادامه داد: همین بیمارستانی که در منطقه محروم در شهرستان رستم به بهره برداری رسید خدمتی بزرگ است که برکات آن در زندگی مردم باید دنبال شود و تحولاتی که پس از افتتاح در زندگی مردم ایجاد شده از زبان خود مردم بیان شود.

ابتکاری نو در سفرهای استانی

خلجی از تشکیل این ستاد اطلاع‌رسانی‌ که در آن شاهد یک کار جمعی رسانه ای با روابط عمومی دستگاههای اجرایی در راستای هم افزایی و هم پوشانی است را کار جمعی و جدید و ابتکاری دانست که نقش مهمی در تمرکز بخشی و آنچه که قرار است در جریان سفر استانی اتفاق بیفتد را بهمراه خواهد داشت.

از ابتکاری نو که برای نخستین بار در سفرهای استانی در مرکز استان فارس اتفاق افتاده باید به عنوان الگوی کار جدیدی نام برد که می تواند برای سفرهای استانی در دیگر استانها در راستای تولید محتوای اثر گذار و هدفمند مورد استفاده قرار گیرد

وی از این ابتکار نو که برای نخستین بار در سفرهای استانی در مرکز استان فارس اتفاق افتاده به عنوان الگوی کار جدیدی نام برد که می تواند برای سفرهای استانی در دیگر استانها در راستای تولید محتوای اثر گذار و هدفمند مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت بر ضرورت هم‌اندیشی بین دستگاهی در ستاد اطلاع‌رسانی‌ تأکید و با اشاره به اینکه روایتگری از کار مسئولان توسط مردم و بیان آن از زبان رسانه ها می تواند ماندگار و اثر گذار باشد اظهار کرد: وقتی مردم به عنوان مخاطبان عام و خدمت‌گیرندگان واقعی روایت‌کننده رویدادها باشند بدون شک فعالیت های انجام گرفته دستگاههای اجرایی در جامعه و اذهان مردم تاثیرات خود را بر جا خواهد گذاشت.

خلجی، ایجاد شبکه مویرگی و اطلاع رسانی هدفمند، راه اندازی اتاق خبر و تشکیل تیم اطلاع رسانی از روابط عمومی های اداره های مختلف و رسانه ها در استان فارس را نیز یک ابتکار جالب و اقدامی قابل تحسین در سفر دوم رئیس جمهوری به خطه فارس دانست که نباید و نمی توان به آسانی از نقش و تاثیر مثبت آن در روان سازی و تسهیل‌گری جریان اطلاع رسانی در این سفر گذشت.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت: سفر استانی فارس جزو سفرهای مهم رئیس جمهور است

به گفته وی ، این اتاق خبر و تشکیل تیم مویرگی باعث شد در جریان‌سازی خبری و اطلاع رسانی سریع، به موقع و هدفمند برنامه سفر موثر واقع شود و بسیاری از خبرهای امیدبخش، افتتاحیه ها، برنامه ها و دیدارهای عمومی و مردمی وزرا و نماینده های رئیس جمهور در شهرستان ها و دورترین مناطق این استان نیز پوشش مناسب داده شود.

به گزارش ایرنا ، دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت به همراه احسان صالحی دبیر و سید جواد جعفری زوج رئیس امور هماهنگی و برنامه ریزی این شورا عصر امروز (جمعه ) از ستاد اطلاع رسانی دومین سفر رئیس جمهور و تحریریه وزرا که با مشارکت روابط عمومی استانداری در ایرنا مرکز شیراز تشکیل شده بود بازدید کردند و با خبرنگاران و روابط عمومی های عضو ستاد به گفت و گو پرداخته و در جریان آخرین روند کاری ستاد قرار گرفتند.

این ستاد پیشتر با حضور دکتر اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس افتتاح و کار خود را آغاز کرد .

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت: سفر استانی فارس جزو سفرهای مهم رئیس جمهور است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha