سازمان بهزیستی کشور ۱۶۱ خدمت به افراد زیر پوشش ارائه می‌دهد

شهرکرد - ایرنا - معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: این سازمان ۱۶۱ خدمت به افراد زیر پوشش و جامعه هدف ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهری‌سادات موسوی شامگاه جمعه در آیین افتتاح گروه همیار زنان سرپرست خانوار بروجن افزود: سازمان بهزیستی کشور هفت میلیون و ۵۰۰ هزار عضو زیرپوشش دارد.

وی ورود بانوان به حوزه جدید اشتغال در زمینه ورزش را قابل‌ توجه دانست و گفت: خدمات سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در حوزه بانوان و امور خانواده همچنین اقدامات دفتر مراقبت و توانمندسازی کودکان و نوجوانان از فرزندان بدسرپرست و بی‌سرپرست بسیار مهم و تاثیرگذار است.

معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور رویکرد اساسی این سازمان را تمرکز بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن اعلام و تصریح کرد: فعالیت‌ها و فضاهای ورزشی شرایطی فراهم می‌کند که آسیب‌های اجتماعی حوزه بانوان را کاهش دهد.

وی افزود: باید علاوه بر سلامت جسمی باید سلامت فرهنگی، اجتماعی، روحی و روانی افراد جامعه تقویت شود زیرا در شرایطی که بیش از یکهزار نوع مواد مخدر صنعتی توزیع می‌شود بهترین کار متمرکز بر آگاه‌سازی و مصونیت است.

موسوی اظهار داشت: باید برای کمک به مردم دغدغه‌مند باشیم و استفاده بهینه از فضاهای مختلف را در دستور کار قرار دهیم.

سازمان بهزیستی کشور ۱۶۱ خدمت به افراد زیر پوشش ارائه می‌دهد
به گزارش ایرنا، برای راه‌اندازی گروه همیار زنان سرپرست خانوار بروجن ۶ میلیارد ریال تجهیزات از سوی اعضای این گروه خریداری شده است.

همچنین شرکت نفت ۶۶ میلیارد ریال برای راه‌اندازی گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار با عنوان گروه کارآفرینی محرومان ویژه بانوان اهدا کرده که تجهیزات مورد نیاز تمامی تعاونی‌ها خریداری شده است.

هم‌اکنون ۱۲ گروه همیار زنان سرپرست خانوار با ۲۰۰ عضو در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha