۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۴
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85258265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه به صدا درآمد

تهران-ایرنا- منابع خبری فلسطین از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین «سدیروت»، «نیرعام»، «نیریم»، «کفر سعد»، «عولومیم» و «ناحل عوز» خبر دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت که حدود ۹۰ درصد ساکنان شهرک صهیونیستی «سدیروت» از بیم عملیات مداوم گردان ها عزالدین قسام برای نفوذ به خارج از نوار غزه، به هتل ها در منطقه مرکزی اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ گریخته‌اند.

این روزنامه با اعلام اینکه سدیروت به صحنه جنگ تبدیل شده است، به نقل از یکی از شهرک نشینان نوشت که «هشدار و تیراندازی مداوم و ویرانی بر فضای سدیروت حاکم است و به نظر می رسد این جنگ طولانی باشد».

با ورود عملیات «طوفان الاقصی» به هشتمین روز خود و کسب پیروزی های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، بمب افکن های رژیم جعلی اسراییل به طور جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه را به دستور سران تل آویو بمباران می کنند.

رژیم صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می گردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای غزه به ۲۲۱۵ نفر و شمار مجروحان به ۸۷۱۴ نفر در هشت روز جنایت رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدا در کرانه باختری از شنبه گذشته تاکنون به ۵۴ نفر و شمار زخمی ها به بیش از ۱۱۰۰ رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha