دانش‌آموزان بی‌گناه فلسطینی حمایت شوند/زنگ ندای مظلومیت در مدارس به صدا درآید

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش در نامه‌ای به وزرای آموزش و پرورش کشورهای اسلامی، آنان را به حمایت از دانش‌آموزان بی‌گناه فلسطینی فرا خواند و پیشنهاد کرد، زنگ «ندای مظلومیت» به نشانه حمایت از این دانش‌آموزان در همه مدارس جهان اسلام به صدا درآید.­

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در این نامه ضمن تاکید بر اینکه در آیین مسلمانی ما نه ظالم بودن پسندیده است و نه مظلوم بودن، افزود: نخستین و مهمترین مساله جهان اسلام و کشورهای اسلامی فلسطین است، جهان اسلام با وجود همه شرارت‌های آمریکا و رژیم اسرائیل، هیچگاه از حمایت و پشتیبانی مظلومان فلسطین دست برنداشته است زیرا معتقد است مردم فلسطین دارای هویتی دیرینه و کهن بوده و مانند سایر ملل جهان از حق تعیین سرنوشت خود برخوردارند.

وی با بیان اینکه جهان اسلام رژیم اسرائیل را غاصب، جعلی و نامشروع می‌داند،‌ ملت مظلوم فلسطین در مقطع کنونی شرایط خوبی ندارند و تنها انسجام و همبستگی جهان اسلام و پشتیبانی مردمان آزاده جهان می‌تواند زمینه‌ساز رهایی همیشگی این کشور از یوغ اسارت و شرارت اسرائیل و بازگشت تمامی آوارگان فلسطینی به موطن خود شود.

وزیر آموزش و پرورش در این نامه توجه وزرای کشورهای اسلامی را به اقدامات مردم فلسطین در این برهه از زمان جلب کرد که با راه‌اندازی طوفانی نشات گرفته از نیروی عظیم تعالیم اسلام و انگیزه و ایمان قوی، فصل جدیدی از مبارزه با ظلم و اشغالگری رژیم اسرائیل را آغاز کرده است.

زنگ ندای مظلومیت در مدارس به صدا درآید
صحرایی با اشاره به وضعیت دانش‌آموزان مظلوم فلسطین که به جای حضور در مدرسه، آماج وحشیانه‌ترین بمباران‌ها با سلاح‌های نامتعارف قرار گرفته‌اند، از وزرای آموزش و پرورش کشورهای اسلامی درخواست کرد تا به نشانه حمایت از دانش‌آموزان بی‌گناه فلسطینی زنگ «ندای مظلومیت» این افراد را در همه مدارس جهان اسلام به صدا درآورند و پویش یاری رسانی به آنان را در سراسر کشور خود راه‌اندازی کند و هر اقدامی که باعث افزایش قدرت مقاومت در برابر صهیونیزم جهانی می‌شود را در دستور کار قرار دهند.

طبق آخرین آمار اعلامی توسط وزارت بهداشت غزه، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق پرجمعیت نوار غزه تاکنون ۲۲۱۵ شهید و ۸۷۱۴ مجروح برجای گذاشته است. میان شهدا ۷۲۴ کودک و ۴۵۸ زن وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha