۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۳
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85258398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بدون عشق تقدیم به نیمار؛ از موج مکزیکی تا پرتاب ذرت مکزیکی!

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال برزیل اقدام هواداران این تیم پس از تساوی برابر ونزوئلا و پرتاب بسته حاوی ذرت به سمت کاپیتان سلسائو را محکوم کرد و مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، هواداران تیم ملی فوتبال برزیل پس از تساوی خانگی این تیم برابر ونزوئلا در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، درست قبل از ورود نیمار به تونل منتهی به رختکن به سمت او یک بسته ذرت پرتاب کردند.

نیمار که ۹۰ دقیقه کامل در ترکیب تیمش بازی کرد، پس از برخورد این بسته به سرش، به سمت جایگاه هواداران رفت و خطاب بخشی از جایگاه که به نظرش پرتاب از آنجا انجام شده بود، فریاد کشید و فرناندو دینیز، مربی تیم ملی برزیل مجبور شد تا او را دعوت به آرامش کند.

بدون عشق تقدیم به نیمار؛ از موج مکزیکی تا پرتاب ذرت مکزیکی!

دینیز درباره این حادثه گفت: کاملا مخالف این حرکت هستم. شاید الفاظ رکیک و «هو» کردن مشکلی نداشته باشد اما پرتاب کیسه ذرت به هیچ عنوان قابل قبول نیست. این کار یعنی بی‌احترامی به کسانی که به زمین رفتند و تلاش کردند تا بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.

وی همچنین با ابراز تاسف از پیروز نشدن برزیل در این بازی و صعود آرژانتین به صدر جدول، گفت: می‌توانستیم گل دوم، سوم و چهارم را بزنیم اما بازی را بد تمام کردیم. علاوه بر این نباید از ونزوئلا گل می‌خوردیم. باید یارگیری را درست انجام می‌دادیم و به آنها فرصت گلزنی نمی‌دادیم. گرمای هوا و ناهمواری زمین روی بازیکنان تاثیر گذاشت.

آرژانتین پنجشنبه‌شب یک بر صفر پاراگوئه را شکست داد و بعد از سه بازی با دو امتیاز بیشتر از سلسائو صدرنشین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha