۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85259422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمایت وزیر خارجه فرانسه از جنایات رژیم صهیونیستی

تهران-ایرنا- وزیر امور خارجه فرانسه که در سفری برای حمایت از رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی سفر کرده بود، امروز با همتای صهیونیست خود دیدار کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: کوهن روز یکشنبه در شهرک (صهیونیست نشین) عسقلان با «کاترین کولونا» وزیر خارجه فرانسه که روز گذشته برای اعلام حمایت و همبستگی به تل آویو سفر کرده بود، دیدار کرد.

«الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این دیدار به خبرنگاران به دشواریهای پیش روی این رژیم در برابر مقاومت فلسطین اذعان کرد و در عین حال مدعی پیروزی آتی این رژیم بر مقاومت شد اما در عین حال هم گفت که "این پیروزی به زمان نیاز دارد".

وی در تلاش برای یارگیری از کشورهای غربی برای جنگ تجاوزگرانه رژیم اسرائیل علیه نوار غزه، این جنگ را به زعم خود تضمین کننده امنیت فرانسه، انگلیس، آمریکا و دیگر کشورهای غربی دانست.

وزیر خارجه فرانسه نیز در این دیدار با اعلام حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: فرانسه همه اقدامات لازم را برای آزادی اتباع خود انجام خواهد داد.

این مقام فرانسوی در حالی از تلاش برای آزادی اتباع این کشور صحبت کرد که افراد اسیر شده توسط مقاومت تابعیت "اسرائیلی" هم دارند. بخش اعظمی از صهیونیست های مهاجر به سرزمین های اشغالی، تابعیت کشورهای دیگر را دارند.

«کولونا» قرار است از تل آویو و قدس اشغالی نیز دیدار و با برخی مقامات دیگر رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به نهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسراییل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، بیش از ۲ هزار فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می گردند.

براساس گزارش های رسمی تاکنون حدود ۱۰ هزار فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران های رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha