الجزایر میزبانی تمام دیدارهای تیم ملی فوتبال فلسطین را برعهده گرفت

تهران- ایرنا- فدراسیون فوتبال الجزایر اعلام کرد که در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و وضعیت بحرانی در این منطقه، از تمام دیدارهای رسمی و غیررسمی تیم ملی فلسطین در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ میزبانی خواهد کرد.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا از تارنمای sportnewsafrica، براساس اعلام فدراسیون فوتبال الجزایر، این نهاد پیرو ابلاغیه مقامات عالی رتبه این کشور و به‌دنبال درخواست جبرئیل الرجوب، رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین، تصمیم گرفته است تا از تمام دیدارهای رسمی و غیر رسمی تیم ملی فلسطین در مسیر آماده‌سازی این تیم برای حضور در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و همچنین جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا میزبانی کند.

همچنین براساس اعلام فدراسیون فوتبال الجزایر، این نهاد تمام هزینه‌های مرتبط با این دیدارها و رویدادهای ورزشی را تقبل خواهد کرد.

بر این اساس، تیم ملی فلسطین ۲۱ نوامبر(۳۰ آبان) در خاک الجزایر از استرالیا میزبانی خواهد کرد. این بازی یکی از دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ است که به میزبانی مشترک کشورهای آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار خواهد شد.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به نهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسراییل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، صدها فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

در پی حمله غافلگیرکننده شنبه هفته گذشته مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به شهرک‌نشین‌ها، رژیم صهیونیستی در اقدامی تلافی‌جویانه و وحشیانه به مناطق غیرنظامی حمله هوایی کرد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، پنج هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌اند.

سران رژیم صهیونیستی که هنوز در شوک شکست در برابر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیرنظامیان غزه را هدف قرار می‌دهند؛ به طوری که در تازه‌ترین آمار، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش تلفات جنگ غزه به ۲ هزار و ۴۵۰ شهید و نه هزار و ۲۰۰ مجروح خبر داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha