لیگ برتر فوتسال کشور؛ پالایش نفت بندرعباس بر فولاد زرند ایرانیان غلبه کرد

بندرعباس - ایرنا - تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس در هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم فولاد زرند ایرانیان به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس شامگاه یکشنبه در سالن ورزشی فجر بندرعباس میزبان تیم فولاد زرند ایرانیان بود؛ تیم میهمان آمده بود تا مقابل همشهری خود یک بازی تماشایی را به نمایش گذارد.

نیمه نخست این مسابقه با برتری تیم پالایش نفت بندرعباس با تک گل «امیر رضا خون جهان» پایان یافت اما در نیمه دوم، شاگردان «عباس روزپیکر» در تیم فولاد زرند ایرانیان برای جبران گل خورده، بازی رو به جلو در دستورکار خود قرار دادند و در یکی از حملات خود توسط «پوریا گلشنی» به گل تساوی دست یافتند و بازی متعادل شد.

تیم میزبان که به دنبال سه امتیاز این دیدار بود، توسط بازیکن ملی پوش خود «محمد حسین بازیار» به گل دوم رسید.

تیم فولاد زرند ایرانیان بعد از دریافت این گل برای کشاندن بازی به تساوی تلاش زیادی از خود نشان داد اما وجود یک سنگربان شجاع در تیم پالایش نفت بندرعباس مانع فروپاشی دروازه این تیم شد و «سپهر محمدی» با واکنش های زیبای خود توانست چندین فرصت گلزنی را از تیم مهمان بگیرد و سرانجام تیم پالایش نفت بندرعباس با پیروزی ۲ بر یک سه امتیاز را به اندوخته های خود اضافه کرد.

قبل از این دیدار، طی مراسمی از مربیان ۲ تیم «عباس روزپیکر» و «امید پرمر» از سوی باشگاه پالایش نفت بندرعباس و هیات فوتبال بندرعباس قدردانی شد.

تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته دهم لیگ برتر با تیم فرش آرا در مشهد مسابقه خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha