لیگ برتر فوتسال؛ پیروزی گهرزمین سیرجان و تداوم ناکامی‌های فولاد زرند

کرمان - ایرنا - هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران با برتری هفت گله تیم فوتسال گهر زمین سیرجان مقابل آنا صنعت قم و تداوم ناکامی‌های فولاد زرند ایرانیان دیگر نماینده استان کرمان در رقابت‌ها اینبار در مصاف با پالایش نفت بندرعباس همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار ۲ تیم فوتسال گهر زمین و آناصنعت قم از ساعت ۱۶ یکشنبه در هفته نهم لیگ برتر کشور در سیرجان پیگیری شد که این بازی در نهایت با کسب سه امتیاز شیرین برای میزبان خاتمه یافت.

در این بازی، تیم فوتسال گهر زمین سیرجان در شرایطی که با یک گل از حریف خود عقب افتاده بود توانست هفت گل به ثمر برساند و سپس قمی‌ها گل دوم خود را وارد دروازه میزبان کردند تا سوت پایان بازی با نتیجه هفت بر ۲ به نفع گهر زمین به صدا درآید.

گل‌های تیم فوتسال گهر زمین سیرجان را در این مسابقه مهدی دهقان نژاد(۲ گل)، طاها نعمتیان، بهروز اسدی (۲گل)، محمد نجف زنگی و مانی قانع به ثمر رساندند و تیم آنا صنعت پاسارگاد قم نیز در این بازی ۲ بار توسط مسعود عباسی گلزنی کرد.

همچنین تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان دیگر نماینده استان کرمان در رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز (یکشنبه) در بندرعباس مهمان پالایش نفت این شهر بود و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

پوریا گلشنی برای تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان و امیر خون جهان و محمدحسین بازیار در این مسابقه برای میزبان گلزنی کردند.

اکنون تیم گهر زمین سیرجان با ۲۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور است؛ تیمی که در ابتدای فصل حرف و حدیث‌هایی برای واگذاری آن به گوش می رسید توانسته فصل موفقی را رقم بزند، اما فولاد زرند ایرانیان همچنان با سه امتیاز قعرنشین رقابت‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha