تکمیل بیمارستان گوراب ملایر از مطالبات جدی مردم منطقه است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه تکمیل بیمارستان گوراب ملایر از مطالبات جدی مردم منطقه است از دانشگاه علوم پزشکی خواستار سرعت بخشیدن به راه اندازی این مرکز درمانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز دوشنبه در نشست بررسی روند اجرایی بیمارستان خیّرساز گوراب ملایر اظهار کرد: به‌رغم اقدام ارزشمند خیّر ملایری در احداث بیمارستان ۹۶ تخت خوابی امیرالمومنین(ع) گوراب، اهتمام لازم را برای تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان شاهد نبوده ایم.

وی اظهار کرد: بیمارستان خیّرساز امیرالمومنین(ع) گوراب به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های درمانی منطقه در دستور کار قرار دارد و ممکن است روزی جانمایی آن مورد بحث بوده، اما امروز زمان چنین سخنانی نیست و با توجه به نیاز مردم وظیفه‌ای جز تکمیل و راه‌اندازی آن نداریم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان خیّرساز گوراب مطالبه جدی مردم و خیّر گرانقدر تبدیل شده و با راه‌اندازی آن، به سرعت مردم می‌توانند از خدمات درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند.

تکمیل بیمارستان گوراب ملایر از مطالبات جدی مردم منطقه است

به گفته وی؛ در ماه‌های اخیر بخشی از تجهیزات لازم بیمارستان با مساعدت‌های ویژه معاون وزیر بهداشت و درمان و پیگیری‌های نمایندگان این شهرستان در محلس، تامین شده و تلاش لازم برای بکارگیری کادر درمان و سایر الزامات در جریان است.

اسماعیلی تاکید کرد: لازم است با توجه به اهتمام دولت سیزدهم در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و دسترسی هر چه بیشتر مردم به خدمات بهداشتی و درمانی، دانشگاه علوم پزشکی همدان هر چه سریعتر به وظیفه خود در قبال تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان گوراب عمل کند.

به گزارش ایرنا؛ عملیات اجرایی بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیّرساز ملایر از سال ۱۳۹۵ در روستای «گوراب» به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و زیربنای ۱۴ هزار مترمربع آغاز شد و طبق برنامه زمان‌بندی تا سال ۱۴۰۲ باید تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

طبق گزارش شبکه بهداشت و درمان بیش از ۹۰ درصد عملیات احداث ساختمانی این بیمارستان به اتمام رسیده و تامین تجهیزات توسط وزارت بهداشت و درمان در حال انجام است که بخشی از این تجهیزات وارد شده است.

تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال توسط «حاج حسن توکلی» خیّر ملایری برای احداث این بیمارستان هزینه شده و تعداد تخت‌های بیمارستان خیّرساز گوراب نیز اضافه شده است.

شهرستان ملایر با جمعیتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر، دارای بیمارستان‌های ۲۲۰ تختخوابی امام حسین(ع)، ۱۲۰ تختخوابی مهر و بیمارستان ۱۶۵ تختخوابی دکتر غرضی است.

ملایر معین ۲ شهرستان نهاوند و تویسرکان است که در حوزه درمان جمعیت بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر را در جنوب استان همدان پوشش می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha