۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85260202
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسیدگی به ۸۰ درصد نامه های مردمی و ارجاعی دفتر رهبر انقلاب در کمیته امداد البرز

کرج - ایرنا - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: امسال ۸۰ درصد نامه های ارجاعی دفتر رهبر معظم انقلاب مربوط به افراد بیازمند غیر مددجوی این استان در کمیته امداد البرز رسیدگی شده است.

" شاپور قاسمی" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک هزارو۳۰۰ شهروند البرزی در سال جاری برای رفع مشکلات خود به دفتر رهبر معظم انقلاب نامه نوشتند که از این تعداد درخواست ۸۰ درصد آنها که شامل نیازهایی چون دریافت وام ، کمک بلاعوض، اشتغال، جهیزیه و درمان بود تایید و خدمات لازم ارایه شد .
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد بر اساس تعداد نفرات خانوار کمک‌هزینه معیشت دریافت می‌کنند، گفت: یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال کمک معیشت به حساب بیش از ۲۸ هزار خانوار مورد حمایت البرزی در نیمه نخست سال جاری واریز شد.

وی یاد آورشد: خانوارهای مددجو علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت و یارانه ماهانه در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.
قاسمی با اشاره به اینکه لوازم خانگی ضروری در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود،گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۹۷ سری لوازم‌خانگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، آبگرمکن گازی ، بخاری گازی ، جاروبرقی ، تلویزیون و کولر به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال توسط کمیته امداد البرز به مددجویان اهدا شده است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز حدود ۵۳ هزار مددجو دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha