۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85253741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت ۴۵۰ میلیارد ریالی حامیان  از ایتام و فرزندان  محسنین  البرز 

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان البرز گفت: ۴۷ هزار حامی البرزی مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال طی۶ ماهه نخست سال جاری به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند. 

" رضا البرزی" روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح اکرام ایـتام و محسنین با هدف حمایت از فرزندان یتیم و محسنین و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان است که اکنون۴۷ هزار و ۶۳۳ حامی حمایت یک هزار و ۶۹۷ یتیم و پنج هزار و ۸۵۱ فرزند محسنین را در البرز بر عهده‌ دارند .
وی گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام ۱۶ میلیون ریال و فرزندان محسنین هشت میلیون ۱۵۰ هزار ریال از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با تاکید بر اینکه عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است بیان کرد : مردم نیکوکار البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۴۸۷۸۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha