۸۰۰ فرصت شغلی در شهرک صنعتی مبتکران اردبیل ایجاد شد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اشتغال‌ ۸۰۰ نفر در شهرک غیردولتی حدید مبتکران اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا ، هاشم علایی روز دوشنبه در بازدید از مجموعه واحد تولیدی حدید مبتکران اردبیل افزود: این واحد تولیدی در حال تکمیل فرآیند زنجیره تولید خود است که در صورت تکمیل و راه‌اندازی کامل آن، زمینه اشتغال پنج هزار نفر در این مجموعه فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به تاسیس و احداث ۱۰ شهرک‌ غیردولتی در استان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی شهرک‌های غیردولتی در راستای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی و با هدف استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری انجام می‌شود که با حمایت‌های انجام شده امروز شاهد صدور مجوز ۱۰ شهرک غیردولتی در استان اردبیل هستیم.

وی اظهار کرد: این شهرک‌ها همانند شهرک‌های دولتی دارای معافیت مالیاتی هفت تا ۱۳ ساله از مزایای یکسانی برخوردارند و مدیریت آنها کاملا در اختیار بخش خصوصی و خود سرمایه‌گذار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: حمایت از احداث شهرک‌های صنعتی غیردولتی زمینه‌ساز رشد تولید و اشتغال است که بر همین اساس تلاش می‌شود مسیر احداث و توسعه این شهرک‌ها در استان افزایش یابد.

علایی افزود: شهرک غیردولتی حدید مبتکران به عنوان نمونه بارز و موفق مجموعه تولیدی در استان توانسته است با ترسیم افق توسعه خود تا سال ۱۴۰۵ گامی مهم و اساسی در تامین نیازهای کشور به ماشین‌آلات کامیون ، لیفتراک و لودر بردارد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha