سهرابیان: دریاچه آزادی دیگر برای تمرین مناسب نیست

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: دریاچه آزادی برای تمرین مناسب نیست و به دنبال فضای تمرینی دیگری هستم تا پاروزنان بتوانند در مسابقات کسب سهمیه المپیک به اهداف خودشان برسند.

علیرضا سهرابیان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره عملکرد تیم ملی قایقرانی در بازی‌های هانگژو آسیایی، اظهار داشت: تنها رئیس فدراسیونی بودم که عذرخواهی کردم چون ورزشکارانم همه تلاش خود را کردند و حق عذرخواهی کردن ندارند. هنوز هم روی حرفم هستم که ما مدال دو رقمی می‌گیریم. هفت عنوان چهارمی با اختلاف صدم ثانیه بود و من اشتباه نکردم و پاروزنان ما ثانیه به ثانیه چهارم شدند. کشورهای دیگر سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دادند و موفق شدند.

وی در واکنش به انتقادها درباره اینکه روسای فدراسیون‌های ناموفق در بازی‌ها باید استعفا دهند، خاطرنشان کرد: اگر ورزشکاران، مربیان و خانواده قایقرانی از من بخواهند شک نکنید استعفا می‌دهم زیرا به خانواده خودم اعتماد دارم. من با ۵ مدال و هفت عنوان چهارمی گفتم که مدال‌های ما دورقمی می‌شود و باز هم عذرخواهی کردم. انتظارم از ملی‌پوشان بالا بود.

رئیس فدراسیون قایقرانی اضافه کرد: در این مدت اگر فردی ریالی به من و پاروزنان کمک کرد می‌تواند اعلام کند که من کم کاری کردم و با بیت‌المال چه کار کردیم. در غیر این صورت افرادی که به دنبال چالش انداختن ممکلت هستند حق انتقاد ندارند.

وی درباره عملکرد پدرو سنا سرمربی برزیلی تیم ملی قایقرانی، یادآور شد: من اشتباهات باشگاه‌های زیرمجموعه فدراسیون فوتبال را تکرار نمی‌کنم که دو ماه مانده به پایان قرارداد سرمربی، قرارداد را لغو کنم. وقتی قرارداد مربی تمام نشده باشد و ما زودتر از موعد لغو کنیم، او شکایت می‌کند و باید جریمه بدهیم که من پول پرداخت جریمه را ندارم. نتایج کسب شده نزدیک به مدال بود و پدرو مربی خوبی بود اما مدیر خوبی نبود زیرا هر ورزشکاری ساز خودش را می‌زد. برای تمدید قرارداد پدرو هم باید با اعضای هیئت رئیسه صحبت کنم.

سهرابیان تاکید کرد: ورزشکاران تلاش خود را کردند و از همه آنها تشکر می‌کنم. اینکه ورزشکاری مدال نگرفته دلیل بر این نیست که زحمتی هم نکشیده است. رقبا قوی‌تر بودند و تجهیزات بهتری داشتند. آنها یک‌ماه در اردو با پیست استاندارد، تمرین کردند و هیچ کسی حق ندارد از پاروزنان من انتقاد کند. اگر منتقدی هم نقد می‌کند باید راهکار ارائه دهد.

وی عنوان کرد: رکسانا رازقیان در اسلالوم خروشان عنوان چهارمی را کسب کرد و تاکنون چنین عنوانی در این رشته نداشتیم. ژاپن با این همه عظمت در المپیک نتوانست مسیر را به پایان برساند. او با فاصله بسیار کم چهارم شد و شاهکار کرد. مطمئن باشید او با استمرار تمرین حتما دوره بعد به مدال می‌رسد. کسانی که در این بازی‌ها شرکت کردند، چندین دوره در المپیک حضور داشتند و بهترین نتیجه را کسب کردند.

رئیس فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: با توجه به تلاش پاروزنان به احتمال زیاد نمایندگان بیشتری نسبت به گذشته در المپیک پاریس داریم. هرچند آب دریاچه ۴۰ سانت بالا آمده و باید از وزیر ورزش و نیرو تشکر کنم؛ اما به دنبال توجیه نیستم و باید بگویم که این دریاچه برای تمرین مناسب نیست و به دنبال فضای تمرینی دیگری هستم تا پاروزنان بتوانند به سهمیه برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha