آتش‌سوزی سردخانه میوه در ارومیه مهار شد

۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبر: 85260379
آتش‌سوزی سردخانه میوه در ارومیه مهار شد

ارومیه – ایرنا - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به حریق ایجاد شده در سردخانه یک‌هزار مترمربعی میوه در این شهر گفت: آتش‌نشانان توانستند پس از ۱۵ ساعت عملیات، بالاخره این آتش سوری را مهار کنند.

حسین سرباز رشید روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته، پس از دریافت خبری مبنی بر آتش سوزی یک واحد سردخانه ای در حاشیه شهر ارومیه، آتش‌نشانان سه ایستگاه به همراه سه دستگاه تانکر آب ۱۲ هزار لیتری به محل حادثه در جاده بالانج بالاتر از سه راهی خطایلو اعزام شدند.

وی اضافه کرد: هر چهار سالن این سردخانه در حال سوختن بود و شعله‌های آتش و دود همه جا را فراگرفته بود که بلافاصله آتش نشانان، عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به ایمن‌سازی، قطع جریان برق و گاز محل توسط آتش نشانان ادامه داد: شدت آتش به حدی زیاد بود کە طی هماهنگی‌های لازم، آتش نشانان سه ایستگاه دیگر نیز به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

حریق ساختمان‌های پل قویون ارومیه اطفا شد

۱۰ مصدوم حادثه کارخانه‌ای در ارومیه مرخص شدند/ حضور به موقع آتش نشانان

سربازرشید اظهار کرد: یکی از دلایل شدت آتش و کندی عملیات اطفا، حجم بالای جعبه‌های پلاستیکی انباشت شده و دسترسی نداشتن به کانون‌های حریق به دلیل عدم رعایت اصول انبارداری و چینش اصولی بود.

وی گفت: بالاخره پس از انجام ۱۵ ساعت عملیات اطفا، این آتش سوزی توسط آتش نشانان خاموش شد و کارشناسان، بررسی های دقیق خود را درخصوص علت اولیه بروز آتش آغاز کردند.

یه گزارش ایرنا، ارومیه ۱۰ ایستگاه آتش نشانی دارد که علاوه بر داخل شهر، به حومه شهر و حتی برخی شهرهای همجوار نیز خدمات لازم را ارائه می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha