۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85260525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ پایانه خودروهای سنگین در کرج جانمایی شد

۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲
کد خبر: 85260525
۲ پایانه خودروهای سنگین در کرج جانمایی شد

کرج - ایرنا - رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج اعلام کرد: ۲ پایانه ویژه خودروهای سنگین در اطراف این کلانشهر جانمایی شد.

به گزارش ایرنا، محسن‌ امیدوار حسینی روز دوشنبه در حاشیه جانمایی توقفگاه های خودروهای سنگین کرج افزود: این کلانشهر در مسیر ۱۵ استان کشور و جاده های ترانزیتی قرار دارد.

وی ادامه داد: همین امر سبب مشکلاتی مانند ترافیک و حوادث ناشی از توقف خودروهای سنگین در حاشیه راه های استان البرز شده است.

امیدوار حسینی گفت: طبق قانون، توقف خودروهای سنگین در مناطق مسکونی و معابر شهری تخلف محسوب می‌شود.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج بیان کرد: بر همین اساس مدیریت شهری کرج ۲ مکان در نزدیکی آزاد راه تهران – کرج – قزوین به مساحت ۱۴ هزار متر مربع جانمایی کرده است.

وی ادامه داد: یکی از این پایانه ها در حاشیه میدان شهید سلطانی در جنوب شرقی کرج و دیگری در منطقه حصارک در غرب این کلانشهر آماده و تجهیز می شود.

امیدوار حسینی گفت : خودروهای سنگین برای تخلیه بار خود به این ۲ محل انتقال می یابند تا شاهد تکرار حوادث و ترافیک ناشی از توقف آنها در حاشیه جاده ها و آزاد راه ها نباشیم.

استان البرز با داشتن یک هزار و ۵۰۵ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha