۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85260688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان قزوین نیازمند تخت بیمارستانی است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: این استان به لحاظ بالا بودن تردد از سایر استان‌ها بیش از هر چیز نیازمند افزایش تخت‌های بیمارستانی است که باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی عصر دوشنبه در نشست بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به استان قزوین که با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور همراه بود، افزود: قزوین در حوزه بهداشت و درمان در رتبه‌های پایین کشور قرار دارد در حالیکه علاوه بر مردم استان، افراد زیادی از مردم کشور در این استان خدمات دریافت می کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم با مساعدت معاون اجرایی رییس جمهور، طرح‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند با پیگیری‌های ویژه به زودی تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

اعلایی با بیان اینکه اعتبارات تخصیص داده شده از سفر رییس جمهور به استان منجر به فرد بوده است، گفت: سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان به دلیل جامعیت تصمیم گیری ها، تعداد بالای مجوزهای صادره نسبت به اندازه جغرافیایی و جمعیتی استان قابل توجه است.

استاندار قزوین تصریح کرد: تعداد زیادی از طرح‌های تعطیل و راکد استان که سالیان زیادی متوقف شده بود، در سفر رییس جمهور مجددا جاری و احیا شد که یکی از بارزترین آنها انتقال آب از سد طالقان بود و با دستور موکد رییس جمهور و با قید فوریت اجرایی شد و با کیفیت ترین آب در اختیار مردم شهرستان آبیک قرار گرفت‌.

اعلایی با بیان اینکه امروز به برکت مصوبات سفر رییس جمهور، طرح‌های متعدد درمانی، راه و گردشگری در مسیر پیشرفت قرار گرفته اند، اظهار کرد: دولت سیزدهم در استان قزوین همانند توفیقات گذشته، اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: مزیت های استان، برای سرمایه گذاران قابل توجه است و مجموعه مدیریتی استان با برنامه ریزی های انجام شده به دنبال حل مشکلات توسط بخش خصوصی است.

اعلایی افزود: دولت سیزدهم و مجموعه مدیریتی استان قزوین تمام تلاش خود را به کار بسته تا در مسیر توسعه و پیشرفت بار زیادی بر دوش دولت نباشد و از همه ظرفیت های مردمی و خصوصی استفاده کند.

استاندار قزوین یادآور شد: برنامه ریزی کردیم طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالا به شکل ویژه مشمول بودجه های ملی شود تا به زودی با تکمیل آنها بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم نجیب، اصیل و مومن قزوین ارایه دهیم.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور روز دوشنبه در سفر یک روزه خود به استان قزوین پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ضمن بازدید از طرح‌های نیمه تمام در حوزه گردشگری، آموزش، درمان، با استاندار و مدیران ارشد استان در خصوص آخرین وضعیت مصوبات سفر رییس جمهوری تشکیل نشست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha