خدمات دارویی و درمانی هلال احمر آذربایجان‌غربی به بیش از ۶۰ هزار نفر ارائه شد

ارومیه - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ۶۱ هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز وابسته به این نهاد طی نیمه نخست امسال خدمات درمانی و دارویی دریافت کردند.

حمید محبوبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی این مدت، در داروخانه جمعیت هلال احمر شعبه ارومیه و مهاباد به ۲۶ هزار و ۱۲۲ نفر مراجعه کننده خدمات دارویی ارائه شد که میزان هزینه انجام شده برای آن، ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به صورت حمایتی از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوده است.

وی افزود: درمانگاه های هلال احمر آذربایجان غربی نیز در شعب ماکو، سلماس و میاندوآب در این مدت به ۳۵ هزار و ۴۱۱ نفر خدمات درمانی ارائه داده‌اند.

خدمات دارویی و درمانی هلال احمر آذربایجان‌غربی به بیش از ۶۰ هزار نفر ارائه شد

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین مجوزهای لازم جهت راه اندازی درمانگاه این نهاد در شهرستان خوی دریافت شده و امیدواریم بتوانیم این درمانگاه را نیز تا پایان سال جاری به چرخه خدمت در استان اضافه کنیم.

محبوبی اضافه کرد: راه اندازی یک مرکز فیزیوتراپی در شهرستان ماکو و یک آزمایشگاه در شهرستان خوی نیز از جمله برنامه های ماست که این امر در آینده نزدیک محقق خواهد شد و خدمات درمانی و تشخیصی لازم را به شهروندان ارائه می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha