معاون استاندار فارس:استقبال مردم از رئیس جمهور، نمایش انسجام، همدلی و همبستگی بود

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با اشاره به سفر ۲روزه رئیس جمهور و دولتمردان به فارس و شیراز گفت: استقبال مردم از رئیس جمهور در جریان دیدارهای مردمی در شیراز و رستم، نمایش انجسام، همدلی و همبستگی مردم با مسئولان نظام بود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل سفلی، سه شنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس افزود: سفر رئیس جمهور به فارس و شیراز را می توان یکی از به یادماندنی ترین سفرها در نظم، محتوا و استقبال دانست.

وی ادامه داد: مردم قدرشناس استان فارس در جریان این سفر وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و الان نوبت مسئولان است که تمام توان خود را در جهت اجرایی کردن مصوبات این سفر که به لحاظ ریالی سه و نیم برابر سفر اول بود به کار گیرند.

او اظهار کرد: این حضور پیام های بسیاری دارد و باید قدر این مردم را دانست و امیدواریم این حماسه آفرینی و حضور پرشور برای مردم برکات بسیار به دنبال داشته باشد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دومین دور سفرهای استانی خود از صبح پنجشنبه تا شامگاه جمعه به همراه تعدادی از وزرا، معاونین رئیس جمهور و معاونین وزرا میهمان مردم استان فارس بود.

فضا برای انجام فعالیت های فرهنگی مهیا شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با اشاره به فعالیت ها و وظایف حوزه امور اجتماعی استانداری گفت: این مجموعه باید تمام دستگاه های فرهنگی را کنار هم بیاورد و فضا را برای انجام فعالیت های فرهنگی مهیا کند.

قزل سفلی، ضمن تاکید بر لزوم تمرکز بیشتر در حوزه اجتماعی افزود: در مباحث اجتماعی ما یک چارچوبی را آغاز کرده ایم و ولویت هایی را در این حوزه دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ایجاد نشاط اجتماعی و ایجاد مشارکت اجتماعی از جمله این اولویت ها است که با جدیت دنبال خواهد شد.

او اظهار کرد: امروز مشارکت اجتماعی در فضاهای سنتی بسیار کمرنگ شده و در تغییرات بنیادی ایجاد شده حتی در حوزه شناختی و تاثیری که این تغییرات روی جوانان و نوجوانان ما می گذارد، علم نیز عقب مانده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: معتقدیم بودن حضور و مشارکت مردم کارها پیش نخواهد رفت و در همه حوادث این مردم بودند که کار را به نفع انقلاب تمام کردند.

قزل سفلی افزود: امروز مبارزه با اعتیاد به عنوان یک بلای خانمان سوز بدون مشارکت و حضور مردم ممکن نیست و دستگاه ها بدون حضور و مشارکت مردم موفق نخواهند بود.

وی ادامه داد: در حوزه اجتماعی اگر به این اولویت ها بپرداریم و سایر برنامه های حوزه اجتماعی را ذیل این سه حوزه پیش ببریم می توانیم در حوزه سرمایه سازی اجتماعی گام برداریم.

او افزود: سرمایه اجتماعی بزرگترین پشتوانه انقلاب است و نظام اسلامی امروز از این سرمایه برخوردار است.

در این مراسم مهدی مومن زاده به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس معرفی و از تلاش های مصطفی مشفقیان تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha