۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85261558
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کانون‌های مساجد قزوین به محل بارش فکری تبدیل شده است

قزوین - ایرنا - سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد استان امروز با انواع بارش فکری در حوزه رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی روبرو است.

به گزارش ایرنا، حسین براتی روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم نسبت به سال‌های گذشته پرتوان‌ و موثرتر از گذشته در این حوزه ظاهر شویم.

وی اضافه کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از جاهای اثرگذار و پر خیر و برکت را کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌داند که باید به همین منظور برنامه ریزی شایسته، درست و مناسبی برای آن داشته باشیم.

براتی تصریح کرد: یکی از جاهایی که در تربیت نیروهای نوجوان انقلابی و در تراز جمهوری اسلامی پیشقدم است، همین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است که این مراکز امروز بیش از گذشته در امور فرهنگی و آموزشی مورد توجه جدی بایستی قرار بگیرد.

این مسوول با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در حوزه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد صورت گرفته است، اظهار کرد: از آنجایی که ظرفیت این مراکز بسیار بالا می باشد به همین منظور کارهای بیشتری در بخش کانون های فرهنگی و هنری را انتظار داریم.

براتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه یکی از پرورش یافتگان حوزه مسجد، امروز برای تصدی مدیریت جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین انتخاب شده که برای او آرزوی موفقیت داریم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: امروز به لطف خدا و به برکت خون شهید سردار سلیمانی جبهه مقاومت ۲۵ کیلومتر وارد خاک رژیم غاصب اسراییل شده که با این کار اشراف امنیتی و اطلاعاتی صهیونیسم را نیز در هم شکستند.

در پایان این مراسم، از خدمات و اقدامات محمدحسین باغبان‌ها تقدیر و تشکر به عمل آمد و حجت الاسلام رئوف تقوی به عنوان مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین معرفی شد.

گفتنی است ۳۸۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان قزوین فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha