۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۷
کد خبرنگار: 5284
کد خبر: 85261858
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیدار وزیر خارجه ترکیه با نخست وزیر لبنان درباره تحولات غزه

تهران-ایرنا- وزارت خارجه ترکیه با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی از دیدار وزیر خارجه این کشور با نخست وزیر و همتای لبنانی خود در بیروت خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از آناتولی، وزارت خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) اعلام کرد، هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه روز سه شنبه با نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان در بیروت دیدار کرد.

فیدان همچنین با عبدالله بوحبیب همتای لبنانی خود و جوزف عون فرمانده نیروهای مسلح لبنان دیدار کرد.

به گفته آژانس امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان، بمباران و محاصره بی وقفه اسرائیل در نوار غزه ادامه دارد و حداقل یک میلیون نفر آواره شده اند.

به گفته مقامات سازمان ملل مردم فلسطین ساکن نوار غزه در تامین آب، غذا، سوخت و تجهیزات پزشکی با مشکلات جدی روبرو هستند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به یازدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، ۲ هزار و ۸۳۷ فلسطینی که بیشتر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و در تلاش هستند با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته فلسطینی ها را وادار به کوچ اجباری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha