دل های محزون آزادی خواهان از جنایت های رژیم صهیونیستی

یاسوج -ایرنا- همزمان با اعلام خبر جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه و قتل عام بیماران و مردم فلسطین همگام باآزادی خواهان جهان، دل های مردم کهگیلویه و بویراحمد محزون شده است.

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیستی ها طی روزهای اخیر، در شامگاه سه‌شنبه بیست و پنجم مهر ماه به اوج خود رسید و با کشته شدن صدها نفر از غیرنظامیانی که به یک بیمارستان پناه برده بودند دل های آزادی خواهان جهان را به درد اورد.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اعلام عزای عمومی در پی جنایت های شب گذشته در حالی که چشم هایشان پر از اشک است و از کشتار مردمان بی دفاع غیرنظامی به ویژه کودکان و زنان غزه در حزن و اندوه هستند این جنایت ددمنشانه را محکوم کردند.

شهروندان در کهگیلویه و بویراحمد اعتقاد دارند که خبر حمله هولناک رژیم خونخوار اسرائیل به بیمارستان معمدانی غزه و شهادت مظلومانه صدها زن و کودک بی گناه بقدری سخت و ناباورانه است که حتی اطلاق بدترین صفات رذیله نمی‌تواند عمق باطن این اقدام وحشیانه را نشان دهد.

آنان تاکید می کنند که اینک روز عزای انسانیت، هنگامه رستاخیز ملت‌ها و فطرت‌های پاک در برابر این جنایت، روز امتحان انسان و وجدان‌های بیدار، روز اعلام بیزاری از رژیم صهیونیستی، روز خروش و اظهار خشم جهانیان از وقوع این اقدام ضد انسانی است.

شهروندان این خطه از همه انسان‌ها و وجدان‌های بیدار در سراسر جهان می خواهند با ابراز همدردی از این واقعه دردناک و با تشکیل اجتماعات مردمی ضمن محکوم کردن این عمل ننگین به تسکین رنج‌های ملت‌های مظلوم بویژه ملت ستم دیده و رنج کشیده فلسطین کمک کنند.

مردمان غیرتمند شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه در حالی که پرچم های فلسطین و پلاکاردهایی از شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را در دست داشتند با تجمع در مناطق مختلف شهری و روستایی جنایت های شب گذشته رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

پرشورترین این آیین ها در میدان هفت تیر شهر یاسوج در حال برگزاری است جایی که مردمان غیرتمند با شعارهایی مانند سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و در دست داشتن دست نوشته هایی در حمایت از مردم مظلوم غزه خواستار دخالت کشورهای جهان برای توقف این جنایت ها شدند.

ادامه محکومیت ها در عصر امروز

تجمع اساتید، طلاب، فضلا و مبلغان حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه و حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین امروز در یاسوج برگزار می شود.

این اجتماع امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در حوزه علمیه امام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام یاسوج برگزار می شود،سخنران این اجتماع حجة‌الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور است.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به سه هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha