۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۹:۰۷
کد خبر: 85262249
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش بازیکن تیم ملی به جنایات صهیونیست‌ها در غزه

تهران - ایرنا - بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در صفحه شخصی خود نوشت: آن‌چه را اکنون در غزه تجربه می‌کنیم، با هیچ چیزی که تاکنون شاهد بوده‌ام، شباهت ندارد.

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد؛ جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

تیم ملی فوتبال کشورمان دیشب در فینال تورنمنت اردن به مصاف قطر رفت و این تیم را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد. این دیدار هم تحت تاثیر جنایات رژیم صهیونیستی قرار داشت چرا که در پایان این تورنمنت برای همبستگی با مردم مظلوم فلسطین مراسم اهدا جام برگزار نشد.

سامان قدوس یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان بود که عضو باشگاه برنتفورد انگلیس است. او پس از پایان این تورنمنت در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در غزه در صفحه شخصی خود نوشت: آن‌ چه را اکنون در غزه تجربه می‌کنیم، با هیچ چیزی که تاکنون شاهد بوده‌ام، شباهت ندارد. ما در حال جیره‌بندی بطری‌های آب هستیم. غذا در حال تمام‌ شدن است. زخمی‌ها و بیماران امکان درمان و مداوا ندارند.

کودکان شب‌ها در تاریکی می‌نشینند؛ در سیاهی محض و به انتظار صبحی می‌مانند که شاید برای دیدنش زنده نباشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha