۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبرنگار: 782
کد خبر: 85262285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سناتور آمریکایی: بمباران بیمارستانی در غزه جنایتی غیرقابل توصیف است

تهران– ایرنا– برنی سندرز سناتور مستقل و کهنه‌کار مجلس سنای آمریکا در واکنش به فجایع رژیم صهیونیستی در غزه، بمباران بیمارستانی در این منطقه را «جنایتی غیر قابل وصف» خواند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، تارنمای رسانه آمریکایی «هیل» (TheHill) با انتشار این خبر نوشت: برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت در واکنش به تشدید خشونت ها در غزه سکوت خود را شکست و بمباران بیمارستان «المعمدانی» را که به کشته شدن صدها فلسطینی منجر شد، جنایتی غیر قابل توصیف خواند.

این نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ که هر بار با داشتن اقبال چشم گیری از سوی رای دهندگان آمریکایی مواجه بود و در نهایت از سوی حزب دموکرات بعنوان نامزد نهایی این حزب کنار گذاشته شد، در بیانیه ای عنوان کرد: این جنایت غیر قابل توصیف باید هم اکنون متوقف شود، بمباران و موشک اندازی از سوی دوطرف باید متوقف شود، کمک های عظیم بشردوستان باید به فوریت به روانه غزه شده و اسرا باید بازگردانده شوند.

سناتور آمریکایی: بمباران بیمارستانی در غزه جنایتی غیرقابل توصیف است
برنی سندرز سناتور آمریکایی جنایت صهیونیستی در غزه را غیر قابل وصف خواند و خواستار توقف فوری آن شد

تارنمای این رسانه آمریکایی در ادامه نوشت، مسئولان بهداشت فلسطینی در غزه اعلام کردند که بیمارستانی در این منطقه مورد حملات هوایی اسرائیل قرار گرفته در حالی که وزارت جنگ آنرا رد کرد.

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد؛ این جنایت در حالی رخ می‌دهد که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شمار شهدای فلسطینی بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تا صبح امروز چهارشنبه، ۳ هزار و ۲۰۰ نفر و شمار مجروحان نیز به حدود ۱۱ هزار نفر رسیده است که بیشتر آنان را زنان و کوردکان تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha