آصفری: ساکنان سرزمین‌های اشغالی غاصب هستند نه غیرنظامی

تهران- ایرنا- نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: برخی اشخاص و رسانه‌هایی که مدعی حمله مقاومت فلسطین به غیرنظامیان شهرک‌های صهیونیستی هستند باید بدانند که ساکنان این شهرک‌ها غاصب هستند نه غیرنظامی.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ساکنان سرزمین‌های اشغالی غیرنظامی نیستند بلکه مسلح هستند، اظهار داشت: بعضی اشخاص و رسانه‌ها اینگونه القا می‌کنند که نیروهای مقاومت فلسطین در حمله به شهرک‌های صهیونیستی به غیرنظامیان حمله‌ور شده‌اند.

وی افزود: این اشخاص، جریانات و رسانه‌هایی که اینگونه اظهار نظر می‌کنند باید بدانند که ساکنان این شهرک‌ها غاصب هستند نه غیرنظامی.

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین که مورد تهاجم نیروهای مقاومت قرار گرفته‌اند در واقع غاصب هستند و سرزمین مادری فلسطینیان را غصب کرده‌اند پس نمی‌توان آنها را در جرگه غیرنظامی‌ها به حساب آورد.

آصفری خاطرنشان کرد: برخی از افراد دستگیر شده توسط نیروهای مقاومت در سرزمین‌های اشغالی عموماً نظامی هستند نه غیرنظامی و این نشان می‌دهد که ساکنان این شهرک‌ها مسلح هستند.

وی افزود: پس از تشکیل رژیم نامشروع صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ این رژیم حتی به قرارداد مربوط به تشکیل این رژیم نیز پایبند نبود و سرزمین‌هایی که برای مردم فلسطین در نظر گرفته شده بود را نیز به اشغال خود درآورد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به شانزدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و در مقابل ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه از سوی بمب افکن های اسراییل که نشانه عجز صهیونیست ها است، آمریکا و اروپا از اسرائیل درخواست کرده اند تا عملیات زمینی در غزه را به تعویق بیندازد.

بر اساس اعلام سازمان ملل تا روز گذشته تقریبا ۴۹۳ هزار زن و دختر در غزه مجبور به مهاجرت و ترک خانه های خود شدند و حدود ۱.۴ میلیون نفر در غزه آواره و بیش از ۵۴۴ هزار نفر در ۱۴۷ پناهگاه اضطراری سازمان ملل اسکان داده شده‌اند.

در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، ۵ هزار و ۵۰۰ ساختمان شامل ۱۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به صورت کامل ویران شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha