صحنه‌های هولناک از فاجعه المعمدانی؛ دختر بچه‌ای که با تکه نانی در دست جان داد

تهران- ایرنا- جنایت هولناکی که جلادان صهیونیست با هدف قرار گرفتن بیمارستان المعمدانی رقم زدند، دنیا را به حرکت درآورد و شبکه های اجتماعی را شعله ور کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، رسانه المصری الیوم در گزارشی درباره هدف قرار گرفتن بیمارستان «المعمدانی» آورده است: اجساد پراکنده در هر مکانی و صورت‌های خونی کودکان و فریاد، صحنه‌هایی بود که پس از هدف قرار گرفتن بیمارستان «المعمدانی» که بیش از ۸۰۰ شهید به همراه داشت، در رسانه‌ها منتشر شد.

این تصاویر شبکه های اجتماعی را شعله ور کرد و کل دنیا را تکان داد و تظاهرات گسترده ای در سراسر پایتخت های عربی و خارجی در محکومیت این فاجعه بزرگ انسانی که مغایر با همه قوانین و عرف بین المللی به راه افتاد.

از جمله صحنه های دلخراش، دختربچه ای بود که سنش از ۵ سال فراتر نمی‌رفت و غرق در خون بر روی زمین دراز کشیده بود و آتش از همه طرف آن را محاصره کرده بود و کسی را پیدا نکرد که به او کمک کند.

تصویر دیگری که شبکه های اجتماعی را شعله ور کرد، دختر بچه ای بود که در دستش تکه ای نان و یک سکه قرار داشت در حالی که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد.

صحنه دلخراش دیگری که همه را در دنیا به گریه انداخت، کفش آغشته به خون دختربچه ای بود که در فاجعه بیمارستان شهید شده بود و جز این کفش از او باقی نمانده بود تا سندی باشد بر جنایت فجیع و هولناکی که اشغالگران علیه ملت فلسطین رقم زدند.

تصاویری از کودکان در کفن سفید که پیکرهای آنها بر روی زمین بود و چهره های آنها خندان بود و گویی از دیدار پروردگار خود و پایان رنجهای خود در غزه خوشحال بودند هم از صحنه های دردناک فاجعه المعمدانی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha