ائتلاف شیعی عراق: بمب‌ها و موشک‌های آمریکا جان غیرنظامیان را در غزه می‌گیرد

تهران- ایرنا- ائتلاف سیاسی چارچوب هماهنگی شیعی عراق، آمریکا را در جنایت هولناک بیمارستان «المعمدانی» غزه دخیل دانست و اعلام کرد: کشتار جمعی افراد بی گناه از سوی رژیم صهیونیستی و با حمایت کاخ سفید انجام شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از المعلومه،«ترکی العتبی» یکی از رهبران ائتلاف چارچوب هماهنگی سیاسی شیعی عراق، آمریکا را شریک کشتار بیمارستان المعمدانی در فلسطین دانست.

وی افزود: شهادت بیش از ۸۰۰ نفر در حمله به بیمارستانی در غزه فلسطین که بیشتر آنها کودک و زن هستند، کشتار جمعی افراد بی گناه است که از سوی رژیم صهیونیستی و با حمایت کاخ سفید انجام شده است.

العتبی تاکید کرد: آمریکا با حمایت بی دریغ تسلیحاتی و موشکی از رژیم صهیونیستی در شهادت بیش از سه هزار غیرنظامی و زخمی شدن ۱۳ هزار نفر طی ۱۲ روز، دخیل است.

وی بیان کرد: کشتار بیمارستان المعمدانی در ادامه ۳۲ کشتاری است که طی دو هفته از طریق بمباران وحشیانه مناطق مسکونی در غزه و دیگر مناطق در سایه سکوت جهان غرب رخ داده است.

العتبی تصریح کرد: غرب از مسئولیت خود در قبال ریخته شدن خون در فلسطین رویگردان شده است. آنچه در فلسطین رخ می‌دهد به مثابه کشتار جمعی است که رژیم صهیونیستی با حمایت مستقیم آمریکا مرتکب می‌شود و هدفش نابودی مساله عربی و مسلمانان است.

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که شب گذشته یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از یکهزار فلسطینی را به شهادت رساندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha