اساس کار سازمان قضایی نیروهای مسلح پیشگیری از جرم است

بوشهر- ایرنا- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: اساس فعالیت‌های این سازمان در سطوح مختلف مدیریتی، پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد قانونی با متخلفین است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان روز چهارشنبه در نشست با فرماندهان نیروهای نظامی،انتظامی و امنیتی مستقر در استان بوشهر اظهار کرد: موفقیت در اجرای برنامه های پیشگری سازمان قضایی نیروهای مسلح، سبب کاهش جرایم و تخلف در این نیروها شده است.

وی افزود: وجود یک تعامل موثر بین نیروهای نظامی و انتظامی و سازمان قضایی نیروهای مسلح مهمترین دلیل کاهش چشمگیر این جرائم است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: ایجاد امنیت مقوله ای چندوجهی است که توسط نیروهای مسلح و با همراهی مردم ایجاد می‌شود.

پورخاقان ادامه داد: وجود امنیت پایدار به عنوان یک زیرساخت مهم در ایجاد فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی مطرح است و مردم در سایه این امنیت می‌توانند به رفاه برسند که این شرایط مرهون تلاش های نیروهای مسلح برای تولید امنیت به شمار می رود.

وی ادامه داد: بوشهر با وجود منابع خدادادی و سرمایه‌گذاری‌های وسیع نظام در بخش‌های صنعت و انرژی و هم‌مرزبودن بیش از ۷۰۰ کیلومتری با خلیج فارس از استان های استراتژیک کشور به حساب می‌آید که دارای امنیت بسیار بالایی است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در سال گذشته که با طراحی‌های دشمن از یک اتفاق، کشور وارد یک سری اغتشاشات شد، استان بوشهر خوش درخشید تا یک کارنامه وزین از امنیت در این استان با حضور مردمی ولایتمدار و نیروهای مسلح جان بر کف در تاریخ خود ثبت کند.

پورخاقان ادامه داد: کارنامه ای که مملو از رشادت و گذشت و ایثار برای مبارزه با استکبار و استبداد طی چند قرن گذشته بدین سو بوده است.

وی با اشاره به اتفاقات غزه که این روزها نه تنها دل مسلمانان بلکه آزادگان جهان را بدرد آورده است، گفت: آنهایی که سال گذشته و در جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران برای اغتشاشگران، « تویئیت» می زدند و فضای شبکه های اجتماعی را برای عقده گشایی از ملت همیشه قهرمان ایران پر می کردند این روزها کجا نشسته و چرا سکوت اختیار کرده اند؟

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: دنیا نقض آشکار حقوق بشر را در غزه می‌بیند اما این افراد با سکوت خود، سعی می کنند که واکنشی بر کشتار دسته جمعی مردم بی دفاع فلسطین در غزه نشان ندهند.

وی بیان کرد: نیاز است کشورهای اسلامی با اتحاد و برادری در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی برخیزند تا این گونه زن و کودک را جلوی چشم جهانیان قتل و عام نکند.

پورخاقان بیان کرد: این جنایت بزرگ انسان‌کشی در غزه که یک بخش آن حمله به بیمارستان «المعمدانی غزه» بود مقدمه ای برای محو رژیم صهیونیستی اسرائیل و ایجاد یک زندگی مسالمت آمیز بین مسلمانان، یهودیان و مسیحیان ساکن در کشور فلسطین است که همچون گذشته در کنار هم زندگی می‌کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح صبح امروز برای بازدید یکی روزه وارد بوشهر شد.نشست شورای قضایی استان بوشهر، دیدار با فرماندهان ارشد نظامی استان بوشهر، سرکشی به خانواده شهدا و نشست با مقامات اجرایی استان بوشهر از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این سفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha