۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85262475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه قضایی مسامحه‌ای با محکومان کلاه‌برداری و خیانت در امانت نخواهد داشت
عکس تزئینی است

اصفهان - ایرنا- رییس کل دادگستری اصفهان گفت: دستگاه قضایی استان در استیفای حقوق مردم در برابر جرائمی از جمله کلاه‌برداری و خیانت در امانت هیچ مسامحه‌ای با محکومان نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری روز چهارشنبه افزود: اراده دستگاه قضایی استان برخورد قاطع و با سرعت لازم با این چنین محکومان و مجرمان بوده و دادگستری برابر قانون و مقررات با مجرمان رفتار خواهد کرد.

وی با اشاره به دستگیری یکی از متهمان متواری با شکایت زیاد استان در روز گذشته افزود: این متهم با ورود جدی دستگاه قضایی و رصد مستمر عوامل مجموعه اطلاعاتی و انتظامی دستگیر و روانه زندان شد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: این فرد در سال‌های اخیر در حوزه های قضایی استان و در برخی دیگر از حوزه‌های قضایی سطح کشور با ارتکاب جرائم مالی و نیز محکومیت‌های متعدد حقوقی نسبت به مالباختگان و طلبکاران بیشمار متواری شده بود.

وی یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته این فرد روز گذشته در شهرستان اردستان شناسایی، دستگیر و به‌منظور تحمل ادامه حبس کیفری خویش روانه زندان شد.

حجت‌الاسلام جعفری افزود: فرد یاد شده در حدود پنج سال اخیربالغ بر یکهزار و ۱۰۰ فقره پرونده بیشتر در مقام خوانده یا متهم یا محکوم علیه به شعب قضایی استان تحمیل کرده که حدود دو سوم از این تعداد مربوط به حوزه قضایی اردستان است و اکنون نیز ۴۵ فقره پرونده جریانی در شعب اجرای احکام علیه وی مفتوح است.

وی بیان داشت: متهم با ارتکاب انواع کلاه‌برداری‌، خیانت در امانت، جعل و استفاده از سند مجعول و نیز محکومیت قطعی به انجام تعهدات، پرداخت وجوه و تأدیه و تحویل خودرو و سایر خسارات در مجموع به تأدیه مبلغ بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال محکوم شده که باید در حق طلبکاران و یا مالباختگان پرداخت کند که تا کنون بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از آن به نفع شکات و یا طلبکاران وصول شده و باقیمانده تا کنون پرداخت نشده و یا رضایت آنان تحصیل نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha