۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85262543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۶ هزار دانش‌آموز مهابادی از سرویس مدارس استفاده می‌کنند

مهاباد - ایرنا - رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: روزانه ۶ هزار و ۱۰۵ نفر از دانش‌آموزان این شهر با ۱۶۲ دستگاه ناوگان حمل و نقل شهرداری جابجا شده و خدمات دریافت می کنند.

شیرکو نورانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش تعداد سرویس مدارس در مهاباد افزود: امسال در راستای رفع دغدغه والدین و ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزا،ن ۱۶۲ دستگاه با ظرفیت جابجایی ۶ هزار و ۱۰۵ دانش آموز ساماندهی شده است.

وی ادامه داد: امسال ۲۱ دستگاه اتوبوس با ظرفیت یک‌هزار و ۷۵۵ دانش آموز، ۵۵ دستگاه مینی بوس با ظرفیت ۲ هزار و ۹۰۰ دانش آموز و پنج دستگاه میدل باس با ظرفیت ۳۹۰ دانش آموز در مهاباد برای جابجا کردن دانش آموزان پیش بینی شده است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد اظهار کرد: همچنین ۵۲ دستگاه ون، ۲۵ دستگاه سواری و چهار دستگاه مینی بوس با مجموع یک‌هزار و ۶۰ ظرفیت پیش بینی شده است.

نورانی با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۵ دانش آموز متقاضی استفاده از سرویس مدارس در مهاباد طی سال تحصیلی جاری بودند، گفت: ظرفیت ایجاد شده بیشتر از نیاز اعلام شده از طرف آموزش و پرورش بوده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

مهاباد با ۳۳۰ مدرسه دارای بیش از ۵۰ هزار دانش آموز است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha